Valg af ALU fælge
Fra : Kim

Dato : 09-04-04 20:15

Jeg har den nye VW Polo 9N og vil gerne sætte ALUfælge på den HVILKE kan
anbefales??
Den er født med 14" 185/60 dæk

Jeg har selv tænkt på Ronal R7 fælge men de fås kun i 16" x 7,5" og 15" x 6"
størrelser der passer til, den ene lidt for stor og den anden lidt for
lille.

Mvh. Kim

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-04-04 20:20

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
6"
> størrelser der passer til, den ene lidt for stor og den anden lidt for

De optimale 16" dæk er 195/45-16. Skal du køre på 15" skal du have
195/50-15. Da jeg ikke kender indpresningen på din bil kan jeg ikke skrive
noget om hvad ET du skal køre med, men mon ikke fælgen helst skal være 6.5
eller 7" bred.
--
Claus Fabritius
"Den er jo dræbende hurtig"

Fra : *trads*

Dato : 10-04-04 22:06

Tjek selv hvilke formater der passer på din bil !
http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.asp