Frostpropper til Ford Escort 1.6 - hvor?
Fra : Annette Jensen

Dato : 09-04-04 16:56

Hejsa,

Vi har en ford escort med en 1,6-liters motor fra 1985, der desværre har
skudt en frostprop her i vinterens løb, selvom den var tappet af for vand.
Hvor kan jeg købe en ny sådan, her imorgen helst, og det må meget gerne være
i Aalborg-området eller ihvertfald fra Brønderslev til Viborg, et sted
imellem En pris på sådan en fætter ville heller ikke være ringe at kende

Håber virkeligt i kan hjælpe, det trykker lidt på :)

Kunne ikke finde noget på T-hansens hjemmeside, eller hos Biltema?

// Troels

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 09-04-04 19:15

Hej Troels kan du ik lige adde mig på msn?

Fra : Annette Jensen

Dato : 10-04-04 08:04

> Hej Troels kan du ik lige adde mig på msn?

Eh jo men på hvilken add?

// Troels

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-04-04 11:47