Diverse ting sælges
Fra : Brian

Dato : 08-04-04 15:09

Har diverse ting som jeg skal af med. Kig på følgende hjemmeside hvor der er
billeder af tingene.

http://www.net-dan.dk

Hvis spørgsmål eller bud send til email mms@sol.dk

Når jeg modtager bud bliver de opdateret så snart jeg har mulighed for det
på hjemmesiden. Bor i Esbjerg.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-04-04 15:23

Hej!

Brian wrote:

> Har diverse ting som jeg skal af med. Kig på følgende hjemmeside hvor der er
> billeder af tingene.

Ehh, dette er ikke et markedsforum. Find de korrekte grupper på
http://www.usenet.dk under "De Danske Nyhedsgrupper". Hint: De skal begynde med
dk.marked.*

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henrik B.

Dato : 08-04-04 15:46

Kim Voss Schrader wrote:
:: Brian wrote:
:::
SPAM!!!
::
:: Ehh, dette er ikke et markedsforum. Find de korrekte grupper på
:: http://www.usenet.dk under "De Danske Nyhedsgrupper". Hint: De skal
:: begynde med dk.marked.*

Din henstilling hjælper ikke. Brian, har SPAMMET en stor del af dk-grupperne
med sin latterlige annonce.

M.v.h.

Fra : hanzen

Dato : 08-04-04 15:50

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>>
> Ehh, dette er ikke et markedsforum. Find de korrekte grupper på
> [...]

HEHE
Selv i denne gruppe er der noget der er OT.
--
hilzen
hanzen

SAAB med kunstigt åndedræt

Fra : Henrik B.

Dato : 08-04-04 17:24

hanzen wrote:
:: hilzen
:: hanzen
::
:: SAAB med kunstigt åndedræt

Sådan!

M.v.h.

Fra : Brian

Dato : 08-04-04 15:27

Hejsa

Brian skrev:

SNIP en malplaceret salgsannonce

Som om det ikke er belastende nok at hedde Brian i forvejen, nu kommer
der også flere og flere på Usenet under dét navn....

/Brian

Fra : Brian A.

Dato : 08-04-04 17:41

"Brian" <Nejtak@til.spam> skrev i en meddelelse
> Som om det ikke er belastende nok at hedde Brian i forvejen, nu kommer
> der også flere og flere på Usenet under dét navn....

Hehe ;)