Skovler!
Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 10:39

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2360202

Fem teenagere kvæstet i bilulykke på Fyn

Fem unge i alderen 13-17 år blev torsdag kort efter midnat alvorligt
kvæstet i en soloulykke i Langehede ved Søndersø på Fyn.

De unge mistede tilsyneladende kontrollen over bilen i en lumsk kurve på
landevejen ved Langehede, og bilen ramte et træ i rabatten, hvorved et
par af de unge - deriblandt bilens fører på 16 år - blev fastklemt i
bilen.

Blodet silede

Ifølge den vagthavende ved Odense Politi ringede en af de unge til
politiet med sin mobiltelefon uden at vide, hvor han var og med blodet
silende fra en flænge i hovedet, men det lykkedes ham at finde op til en
nærliggende landejendom, hvor beboerne overtog dialogen med politiet og
fik dirigeret politi og redningskøretøjer til ulykkesstedet.

Ud over den 16-årige fører var en dreng på 17 år med i bilen samt en
pige på 13 år og to piger på 15 år. De er alle bragt til sygehuset, men
alle ved bevidsthed og uden for livsfare, oplyser Odense Politi.

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Peter C:\\>

Dato : 08-04-04 12:30

> Ud over den 16-årige fører var en dreng på 17 år med i bilen samt en
> pige på 13 år og to piger på 15 år. De er alle bragt til sygehuset, men
> alle ved bevidsthed og uden for livsfare, oplyser Odense Politi.

Egentlig lidt af en solstrålehistorie....syns jeg

5 unge mennesker har fået en alvorlig lærestreg, der ikke tog uskyldige med
i faldet, og som de alle overlevede til at kunne advare deres jævnaldrende
kammerater mod at gentage.

MVH Peter C:\

Fra : ham

Dato : 08-04-04 14:52

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> i faldet, og som de alle overlevede til at kunne advare deres jævnaldrende

Der er jo en mere her
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=588126&forside

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-04-04 15:02

Hej!

ham wrote:

> Der er jo en mere her
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=588126&forside

Heldigt de overlevede - bilen ser godt krøllet ud.

Der var iøvrigt een for et par dage siden der kørte i Sortedams-søen i
København. Politiet mistænkte ham for at være spirituspåvirket. Mistænkte? Der
skal _godt_ _nok_ gå meget galt før man ender helt ude i søen...!

--
Mvh, Kim Voss Schrader