Sommerdæk - for tidligt?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-04 21:00

I går kom der en anelse tøsne nede på Lolland.

Der gik kun et øjeblik, så var der en personbil der væltede på det
sindssyge Guldborg-stykke. Vejen lukket i et stykke tid.

I formiddags, nede på det sidste stykke motorvej før Rødby, var der
indenfor 300 meter to biler det var gået galt for. En Previa der havde
lagt sig på siden i rabatten, og en Corsa, som var røget mellem
træerne og helt ud på marken.

Jeg ved ikke om det har været glat i morges, da jeg i denne uge kører
dagturnus.

Noget kunne dog tyde på at det var en klog beslutning jeg tog, da jeg
vedtog at vente med hjulskiftet til lige før vi kører på ferie.

Pas nu på derude. Det er lumsk her i overgangsperioden.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-04-04 21:09

On Wed, 07 Apr 2004 22:00:02 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Noget kunne dog tyde på at det var en klog beslutning jeg tog, da jeg
>vedtog at vente med hjulskiftet til lige før vi kører på ferie.

Jeg kører imorgen kl. 8:00

>Pas nu på derude. Det er lumsk her i overgangsperioden.

Jow, jow - håber mine nye Conti sommerdæk er okay...

/Mogens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-04 21:31

On Wed, 07 Apr 2004 22:08:35 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Jeg kører imorgen kl. 8:00

>Jow, jow - håber mine nye Conti sommerdæk er okay...

>--

Jow da. Man skal kun til Puttgarden, så er luften allerede meget
mildere. De par hundrede kilometer kan man vel lægge bånd på sig selv.

Rigtig god tur. Vi kører om en uge.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-04-04 22:16

On Wed, 07 Apr 2004 22:31:29 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Rigtig god tur.

Thanx

>Vi kører om en uge.

Go' tur :)

/Mogens

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-04-04 22:56

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
>I går kom der en anelse tøsne nede på Lolland.

Snip nogle uheld

> Noget kunne dog tyde på at det var en klog beslutning jeg tog, da jeg
> vedtog at vente med hjulskiftet til lige før vi kører på ferie.

Så du efter om dem der var kørt galt havde sommer eller vinterdæk på ??

> Pas nu på derude. Det er lumsk her i overgangsperioden.

Ja det er rigtig, men jeg arbejder selv om natten så jeg oplever
nattefrosten
hvergang den kommer (ex weekend), og selv om jeg skiftede til sommerdæk
for 3 uger siden er jeg da ikke kørt galt endnu, selv om der har været
nattefrost et par gange.
--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.