ridser - hvordan udbedrer man dem
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 07-04-04 06:06

Hej Volvovenner,

Min elskede kone har i går lavet et påske-projekt til mig - hun har
ridset den ene side af bilen. Heldigvis er det meste på bagerste
sidedør (som jo kan skiftes ud), men der er også lidt på bagskærmen.

Der er tre typer ridser.
1 overfladiske, der ikke går gennem den blå farve
2 dybere der går gennem den blå farve og ned til en hvid farve som jeg
formoder er en grunder
3 meget dybe ridser der går ind til metallet.

Hvordan udbedrer jeg de tre typer ridser og hvordan rammer jeg den blå
metallic farve min volvo har.

På forhånd tak, Peter

Fra : Jens

Dato : 09-04-04 15:02

Overvej at kontakte ChipsAway eller din lokale autolakerer, det er
sandsynligvis meget billigere end at skifte døren ud, og så opnår du et
resultat du kan være tilfreds med.
Samme sted kan de sikkert forsyne dig med maling i den rette kulør, hvis du
alligevel selv gerne vil førsøge !

Jens