Vinderne af Toyotas brugte tøj er fundet
Fra : JBH

Dato : 06-04-04 19:01

Hejsa.

Vedrørende tv spottene hvor man efterfølgende kunne rekvirere et stykke af
Toyota´s brugte arbejdstøj.
Er der nogen som kan fortælle hvornår den kampagne startede (første gang
blev vist på tv)?

Var det fis, eller var der nogen som var "heldig"

mvh
JBH

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-04-04 19:38

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Toyota´s brugte arbejdstøj.
> Er der nogen som kan fortælle hvornår den kampagne startede (første gang

1/4 ?? .

Fra : Peter C:\\>

Dato : 06-04-04 19:42

> [...]
> blev vist på tv)?
>
> Var det fis, eller var der nogen som var "heldig"

Jeg er da overbevist om at den er go´nok....men jeg var ikke blandt de
heldige.
Jeg ved egentlig heller ikke hvad jeg ville bruge en evt. gevinst til....men
siden det nu var gratis, kunne man jo ligesågodt deltage.
(Jeg får i forvejen reklamer fra Toyota, så jeg "mistede" ikke noget ved at
give dem min adresse)

MVH Peter C:\

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-04 21:00

> [...]
> siden det nu var gratis, kunne man jo ligesågodt deltage.
> (Jeg får i forvejen reklamer fra Toyota, så jeg "mistede" ikke noget ved

Fruen skrev til toyota og angav min størrelse men om hun har vundet ved jeg
ikke endnu.
Men jeg trækker altså stadig ikke i det tøj :o ))

--
Tom

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 07-04-04 19:56

> [...]
jeg
> ikke endnu.
> Men jeg trækker altså stadig ikke i det tøj :o ))

Jamen så giv det til mig, jeg vil da gerne have det, såfremt hun altså har
vundet det

Jeg er da ofte på Kliplev kanten, sååååå

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : chr

Dato : 06-04-04 20:57

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> blev vist på tv)?
>
> Var det fis, eller var der nogen som var "heldig"

Fik mig til at tænke over det med at være heldig?, hvad får folk til at
ville have noget gammelt udtjent værksteds tøj,-som de alligevel ikke har
brug for?

Det svare til til hvis en butik gav en papvin gratis væk, og samtidigt
solgte en god vin til normal pris...så vil nogle tage papvinen, mens andre
vil købe den gode vin.

personligt vil jeg mene jeg er heldig ved at have købt den gode vin, da jeg
ikke gad drikke papvinen og oplevelsen ville være dårlig selvom den var
gratis..Mens andre ville syntes de havde været heldig ved at have fået en
gratis papvin...

Chr...

Fra : Thomas

Dato : 06-04-04 21:01

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> wrote in message

> Fik mig til at tænke over det med at være heldig?, hvad får folk til at
> ville have noget gammelt udtjent værksteds tøj,-som de alligevel ikke har
> brug for?

Ikke helt korrekt. De sagde i reklamen at det stadigvæk var 112% iorden

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-04 21:03

> Fik mig til at tænke over det med at være heldig?, hvad får folk til at
> ville have noget gammelt udtjent værksteds tøj,-som de alligevel ikke har
> brug for?

Der er da mange folk som har brændeovn

--
Tom

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-04-04 21:27

Hej!

chr wrote:

> Fik mig til at tænke over det med at være heldig?, hvad får folk til at
> ville have noget gammelt udtjent værksteds tøj,-som de alligevel ikke har
> brug for?

Ehh? Det er skisme da kanon til brug på gør-det-selv værkstedet... Dog vandt jeg
ikke noget

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-04-04 00:43

On Tue, 06 Apr 2004 22:27:16 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej!

>Ehh? Det er skisme da kanon til brug på gør-det-selv værkstedet... Dog vandt jeg
>ikke noget

Lige min tanke, eller til andre steder hvor at man kunne blive grumt
svinet til.
Flemming Jacobsen

Fra : Peter Sørensen

Dato : 10-04-04 00:35

In article <c4v1um$qrb$1@news.net.uni-c.dk>, ASK@FORDOMAIN.dk says...

> [...]
> >

> Fik mig til at tænke over det med at være heldig?, hvad får folk til at
> ville have noget gammelt udtjent værksteds tøj,-som de alligevel ikke har

Det var ikke brugt tøj, men nyt tøj, iflg. deres web.side hvor man kunne
deltage i konkurrencen. Har man f.eks. en have er det jo udmærket og bruge
når det skal flås ukudt op.

Jeg vandt forøvrigt heller ikke noget...

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

- Visse bilister, der kører, som om de ejer hele vejen,
ejer ikke engang den bil, de sidder i...

Fra : Rene G.

Dato : 10-04-04 10:55

Jeg kan godt undre mig over at ikke en eneste inde fra ToyotaExtreme.dk har
vundet noget tøj...
Tvivler lidt på om deres annonce, om det bare var gas eller hvad?

--
Mvh.
Rene' Godskesen

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-04 11:01

> Jeg kan godt undre mig over at ikke en eneste inde fra ToyotaExtreme.dk
har
> vundet noget tøj...
> Tvivler lidt på om deres annonce, om det bare var gas eller hvad?

Jeg så faktisk en cyklist som cyklede i Toyota dragten i går. Tror ikke det
var toyota-mekaniker da nærmeste er 25 Km væk.

-------
Vi har fundet vinderne af Toyotas brugte tøj, som får direkte besked efter
påske. Desværre var du ikke en af dem, der kom først til mølle, da vi

skulle uddele tøjet.

Jeg må nok indrømme, at den overvældende interesse kom bag på mig.

Jeg havde ikke forestillet mig, at tøjet ligefrem ville blive revet væk.

Som et plaster på såret, har jeg lavet et lille spil til dig.

God fornøjelse. http://www.vaerkstedet.dk/games/memory.html

Men nu jeg har dig, så har jeg fra den 16. til 25. april rykket hele mit
værksted ud til Copenhagen Motor Show i Bella Center.

Det kunne være hyggeligt at møde dig derude.

Få et smugkig på http://www.toyota.dk/news/copenhagenmotorshow2004.html

Her kan du også vinde billetter til udstillingen.

På vegne af Toyota

Ole O.

Fra : chr

Dato : 10-04-04 15:01

> Få et smugkig på http://www.toyota.dk/news/copenhagenmotorshow2004.html
>
> Her kan du også vinde billetter til udstillingen.
>
> På vegne af Toyota
>
> Ole O.

jeg fik da et par gratis fribiletter af Fiat..

Chr.

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-04-04 19:59

On Sat, 10 Apr 2004 12:01:10 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

[snip en tabermail]

En vindermail ser sådan ud:

Det er mig en fornøjelse at fortælle, at du var en af dem, der kom først
til mølle. Så du er den heldige vinder af et brugt stykke
Toyota-tøj i størrelse xlarge.
Du kan hente tøjet hos Toyota i Næstved fra 26. april til og med 2. maj.
Du finder adressen på http://www.toyota.dk/dealers/index.asp
</redirect?http://www.toyota.dk/dealers/index.asp>
Tøjet får du som beset, og det kan ikke byttes.
Husk at medbringe denne mail (samt legitimation) som dokumentation.
Nu jeg har dig, så har jeg fra den 16. til 25. april rykket hele mit
værksted ud til Copenhagen Motor Show i Bella Center. Det kunne være
hyggeligt at møde dig derude.
Hvis du er forhindret i at møde op, kan du få et smugkig på
http://www.toyota.dk/news/copenhagenmotorshow2004.html
</redirect?http://www.toyota.dk/news/copenhagenmotorshow2004.html>
På vegne af Toyota
Ole O.

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.