Oliefyr eller ej?
Fra : Henning

Dato : 03-04-04 23:32

I forbindelse med køb af ny Mazda6 diesel, kan man købe en "pakke" med
kabine- og motorvarmer til knap 5.000,- (motoren er forberedt fra
fabrikken, modsat benzinudgaven hvor tilsvarende pakke koster
20.000,-)
Vil det være en unødvendig luksus, eller pengene værd?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Olesen

Dato : 03-04-04 23:39

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> 20.000,-)
> Vil det være en unødvendig luksus, eller pengene værd?

Til 5000,- er det en go' idê.
-men kun hvis du tænker på motorslid og ellers
synes en bil er al for kold om vinteren... - og det
er jo grund nok.

Men A/C er nu en suveræn affugter...

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-04-04 23:56

On Sun, 04 Apr 2004 00:31:45 +0200, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

> [...]
>20.000,-)
>Vil det være en unødvendig luksus, eller pengene værd?
Bestemt ikke luksus, og til de penge er det billigt.
Har du først haft det i din bil om vinteren, kan du ikke leve uden
(hvis du husker at bruge det)

/Hans

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-04-04 07:41

Henning wrote:
> [...]
> 20.000,-)
> Vil det være en unødvendig luksus, eller pengene værd?

Uden tvivl pengene værd.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Sonil

Dato : 04-04-04 08:36

> [...]
> kabine- og motorvarmer til knap 5.000,- (motoren er forberedt fra
> fabrikken, modsat benzinudgaven hvor tilsvarende pakke koster

Hej,

Er det en generel kampagne ?

Mvh
Søren

Fra : Henning

Dato : 04-04-04 09:45

On Sun, 4 Apr 2004 09:36:08 +0200, "Sonil" <virker@ikke.dk> wrote:

>Hej,
>
>Er det en generel kampagne ?

Ja, til diesel-motorerne er det - prisen er faktisk ikke 5.000,- men
kun 3.835,-

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Sonil

Dato : 04-04-04 13:07

> Ja, til diesel-motorerne er det - prisen er faktisk ikke 5.000,- men
> kun 3.835,-

Hvilken forhandler taler vi om ?

Mvh
Søren

Fra : Henning

Dato : 04-04-04 15:11

On Sun, 4 Apr 2004 14:07:23 +0200, "Sonil" <virker@ikke.dk> wrote:

>Hvilken forhandler taler vi om ?

Ikke nogen speciel forhandler, det er standard på tilbehørslisten.
(Der er tale om ny Mazda6 diesel.)

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-04-04 03:39

Sun, 4 Apr 2004 14:07:23 +0200, skrev Sonil, på 9 linier, i
<c4otcq$uof$1@news.net.uni-c.dk>, :

>Hvilken forhandler taler vi om ?

Det er bare ikke dyere
Ligesom jeg kan få det på en opel DTI til samme pris.

Karsten
Horsens

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 04-04-04 08:46

> [...]
> 20.000,-)
> Vil det være en unødvendig luksus, eller pengene værd?

Jeg tilslutter mig koret. Til kr. 5.000,- skal du bare have det. Du vil
aldrig fortryde.

MVH Klaus

Fra : Brizz

Dato : 05-04-04 01:35

> Jeg tilslutter mig koret. Til kr. 5.000,- skal du bare have det. Du vil
> aldrig fortryde.

plus at det ser godt ud når den skal sælges igen.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk