Rødby-Puttgarden
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-04-04 17:07

Bør man reservere plads på Rødby-Puttgarden her i påsken?

Jesper

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 03-04-04 17:08

On Sat, 3 Apr 2004 18:07:07 +0200, "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk>
wrote:

>Bør man reservere plads på Rødby-Puttgarden her i påsken?

Jep, og dét har jeg gjort via deres web. Kein Problem.
www.scanlines.dk

/Mogens

Fra : Leonard

Dato : 03-04-04 17:21

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>www.scanlines.dk
Og de har endda været smarte nok til at købe domæne med og uden d,
selvom de retteligt hedder Scandlines ... og også begge dele med og
uden s. Desværre har de kun sat scandlines.dk op til at svare uden
www, men ellers virker både www.scanline.dk og www.scandline.dk også

--
Leonard

Fra : Pia

Dato : 03-04-04 19:07

Kun hvis man skal ud at sejle

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-04-04 19:31

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
> Bør man reservere plads på Rødby-Puttgarden her i påsken?
>
> Jesper

Krak siger Hedehusene-Rødby 1 time 40 minutter.

Nogen der kender den virkelige verden?

Jesper

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-04-04 21:51

On Sat, 3 Apr 2004 20:30:48 +0200, "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk>
wrote:

>"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message

>Krak siger Hedehusene-Rødby 1 time 40 minutter.
>
>Nogen der kender den virkelige verden?

>--

Her til morgen har jeg kørt fra Rødbyhavn til Karlslunde Rasteplads på
1:30 rent med et vogntog.

Det lyder i mine ører ikke urealistisk at man kan køre fra Hedehusene
til færgen på 1:40 i personbil.

Husk at du skal være der 0:15 før hvis din reservation skal være
gyldig.

Der er ingen vejarbejder på strækningen. Det er der til gengæld på den
anden side.

Der er ét lige efter Zum Grünen Jäger, 34 km fra Puttgarden, og igen
ca. ved frakørsel 31 lige før Hamburg, og igen ved frakørsel 33.

De har ikke generet mig, men jeg kommer der også om natten. Jeg er
ikke klar over om der har været stau på dagtid, men man må vel påregne
noget ekstra trafik i anledning af den tilstundende højtid.

God tur.

Venlig hilsen
Folmer