Tabte gods på vejen
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-04-04 21:14

Man ville nok selv få et mindre chok.
http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=244622

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Emil Jensen

Dato : 01-04-04 22:17

> Man ville nok selv få et mindre chok.
> http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=244622

Lidt tragi-komisk, føreren slipper forholdvist let fra selve sammenstødet,
men glider og falder da han stiger ud af bilen og slår hoved hårdt mod
asfalten. En tur på hospitalet blev det alligevel til

Emil

Fra : Morten Trab

Dato : 02-04-04 06:24

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Man ville nok selv få et mindre chok.
> http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=244622

Synes man efterhånden HVER morgen hører om tabt gods af den ene eller anden
slags på E45, østjyske motorvej, i trafikradion om morgenen...

Kan folk ikke finde ud af at surre lasten ordentligt fast mere?!

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : anders majland

Dato : 03-04-04 22:42

> Man ville nok selv få et mindre chok.
> http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=244622

Forslag: Citer lidt hvad det går ud på. En af fordelen ved usenet er at
det kan læses offline. Det går lidt fløjten med indlæg der bare henviser
til en online artikel.

Men squ da godt bilisten slap levende fra det. Og jeg håber virkeligt at
synderen får en bøde der giver lidt ekko hos hans kollegaer.

> Kan folk ikke finde ud af at surre lasten ordentligt fast mere?!

NEJ !

Det er ikke så længe siden jeg så en bilist tabe en cykel af et stativ
på anhængertrækket. Heldigvis "kun" med en relativ lav hastighed i byen.
Jeg kører en del på tværs af landet og over med molslinien på
tidspunkter hvor der er mange håndværkere med. Jeg er overrasker over at
der ikke sker flere ulykker med tab af "skrammel" fra mange af de små
ladbiler hvor ting bare er kastet op, men ikke surret ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-04-04 11:27

meddelelse

Jeg er overrasker over at
> der ikke sker flere ulykker med tab af "skrammel" fra mange af de små
> ladbiler hvor ting bare er kastet op, men ikke surret ...

Subscribe, det er et mareridt så lemfældigt der tages på det. Fatter ikk dem
som tør køre 120-130 med kun nærlyset tændt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 16:31

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> [...]
dem
> som tør køre 120-130 med kun nærlyset tændt.

Det mest ufattelige er at de lastbiler som er "privat" ejet ikke har net med
når de henter gl. byggeaffald.. jeg har kørt på holbækmotorvejen hvor der i
4-5 km lå gamle brædder og flød.. utroligt nok hold den ansvarlige inde på
rastepladsen efter roskilde og "prøvede" og få det til og ligge mere
stabilt.. gad vide om der var nogle som havde gjort ham opmærksom på at han
tabte sit læs ?

De folk skulle sgu skydes !

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-04-04 09:58

anders majland wrote:

> Forslag: Citer lidt hvad det går ud på. En af fordelen ved usenet er
> at det kan læses offline. Det går lidt fløjten med indlæg der bare
> henviser til en online artikel.

OK, det husker jeg til næste gang.

> Men squ da godt bilisten slap levende fra det.

Det må man sige.

> Og jeg håber virkeligt
> at synderen får en bøde der giver lidt ekko hos hans kollegaer.

Jeps, det tror jeg også at han gør.

> Det er ikke så længe siden jeg så en bilist tabe en cykel af et stativ
> på anhængertrækket. Heldigvis "kun" med en relativ lav hastighed i
> byen.

Jeg kører ofte med cykler bagpå, og de bliver ALTID sat fast, uanset om jeg
kun skal køre 500 m med dem.

Per
www.perbeer.ninja.dk