Turbo hyl mangler på Golf 2 GTD 1.6
Fra : Tommy

Dato : 31-03-04 12:21

Hej

Jeg har lagt mærke til at min kære Golf mangler hyletonen fra turboen når
man giver den noget kul. Men performance mæssigt synes jeg ikke der mangler
noget.
Hvad kan grunden være til den manglende lyd?

Hilsen Tommy

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 31-03-04 13:02

"Tommy" <no@reply.dk> wrote in message news:406aa9b8$0$286$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvad kan grunden være til den manglende lyd?

Har du tabt din fløjte? (http://shor.ter.dk/162887478 )

Sorry - ku' ikke dy mig

/Jakob

Fra : Tommy

Dato : 31-03-04 13:28

Hmm

Jeg kan ikke se mit eget indlæg og jeg kan heller ikke se om andre end Jakob
har skrevet.

Hilsen
Tommy

Fra : John Sahl

Dato : 31-03-04 13:35

Tommy wrote:
> Jeg kan ikke se mit eget indlæg og jeg kan heller ikke se om andre
> end Jakob har skrevet.

Nulstil gruppen i din Outlook Express

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 31-03-04 20:35

> [...]
mangler
> noget.
> Hvad kan grunden være til den manglende lyd?

Jeg har selv en Golf GTD. Med std. luftfilter og udstødninger er der nærmest
ingen turbolyd. Med et KN filer kan man høre fløjten noget tydeligere.
Ellers må man af med nogen af potterne under bilen.

Hvis ydelsen er der, så virker den. Hvis den er så slidt/ødelagt, at den
slet ikke kan fløjte, så er der virkelig noget galt.

Hilsen Ole Frederiksen (Golf GTD ´88)

Fra : Bribo

Dato : 31-03-04 20:48

Det 'manglende' hyl skal du tage som et tegn på at den er iorden.
Moderne turboer larmer kun når de ikke dur mere.

--
Vh Bribo

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-04-04 23:07

On Wed, 31 Mar 2004 21:48:29 +0200, "Bribo" <ingen@e-mail.her> wrote:

>Det 'manglende' hyl skal du tage som et tegn på at den er iorden.
>Moderne turboer larmer kun når de ikke dur mere.

æv, der skal da være lidt lyd på når at turboen arbejder, accompanieret
af BOV'en der skyder boostet ud når at man slipper speederen.
Flemming Jacobsen