BT Bilsalg
Fra : Hr. Hansen

Dato : 31-03-04 09:47

Er der nogen der kender navn + adresse på ejeren af dette plattenslager
firma ?

I følge en sælger i deres Søborg afd. hedder han Benjamin, men sælgeren
ønskede ikke at oplyse efternavn på klovnen.

Er der i øvrigt nogen her der har stiftet bekendtskab med dette firma
(BT Bilsalg) ?

Har en kammerat der tilsyneladende har været frosset ned, og derfor ikke
har læst aviser, set tv m.m. vedr. dette platfirma.

Fra : AA

Dato : 31-03-04 09:48

Prøv erhvervs og selskabsstyrelsen - de kender navn på indehavere

"Hr. Hansen" <tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:Nzvac.528$vz.309@news.get2net.dk...

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 31-03-04 09:55

"Hr. Hansen" <tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk> wrote in message news:Nzvac.528$vz.309@news.get2net.dk...
> [...]
>
> I følge en sælger i deres Søborg afd. hedder han Benjamin, men sælgeren
> ønskede ikke at oplyse efternavn på klovnen.

www.bt-bilsalg.dk er ejet af Benjamin Thorsen:
http://shor.ter.dk/488233808

/Jakob

Fra : Bjørn

Dato : 31-03-04 10:19

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=26392713

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Hr. Hansen

Dato : 31-03-04 12:20

Bjørn wrote:

> http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=26392713

Den er jeg med på, men håbede at nogen havde luret en privat adresse til
Benjamin... for han skylder min kammerat 50kilo

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 12:45

> Den er jeg med på, men håbede at nogen havde luret en privat adresse til
> Benjamin... for han skylder min kammerat 50kilo

Ups - det lugter af dummeflade...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 31-03-04 13:06

Vester Voldgade 92, 2. th, 1552 København V

Prøv her.

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-03-04 15:50

Hr. Hansen wrote:

> Er der nogen der kender navn + adresse på ejeren af dette
> plattenslager firma ?

Det er nogle narrøve..

Administrator
Handle: BT62-DK
Name: BT-Bilsalg
Attention: Benjamin Thorsen
Address: Gladsaxevej 22-26
Postalcode: 2860
City: Søborg
Country: Danmark
Phone: +45 39 66 03 00
Fax: +45 39 66 03 12
Email: bt-bilsalg@bt-bilsalg.dk

er det jeg kan hjælpe dig med, men det er vist deres adresse på
firma'et... men du har hele navnet der..

--
regards, Peter Larsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-03-04 16:06

Peter Larsen wrote:

> Det er nogle narrøve..
>
> Administrator
> Handle: BT62-DK
> Name: BT-Bilsalg
> Attention: Benjamin Thorsen
> Address: Gladsaxevej 22-26
> Postalcode: 2860
> City: Søborg
> Country: Danmark
> Phone: +45 39 66 03 00
> Fax: +45 39 66 03 12
> Email: bt-bilsalg@bt-bilsalg.dk
>
> er det jeg kan hjælpe dig med, men det er vist deres adresse på
> firma'et... men du har hele navnet der..

http://dgs.dk/vbw/oplysningen/resultat.do?hitsPerPage=10&name=Benjamin+Thorsen&

måske en af dem..?

--
regards, Peter Larsen