Ford Billund
Fra : phk

Dato : 29-03-04 19:22

Jeg kom forbi Ford i Billund den anden dag - og så en noget speciel Ford
Focus udstillet der. Den største jeg nogensinde har set :)

Nogen der ved hvor den kommer fra?

--
Per, Esbjerg

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-03-04 19:47

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :

>Nogen der ved hvor den kommer fra?

Ford !

(det er vel en Focus C-max du fik øjnet)

Fra : phk

Dato : 29-03-04 20:06

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Ford !
>
> (det er vel en Focus C-max du fik øjnet)

Max er den i hvert fald ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 20:23

> Max er den i hvert fald ;)

Ja...prisen

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Olesen

Dato : 29-03-04 22:18

> Ja...prisen

-og det ene hjul er endda af pap !...

Fra : phk

Dato : 30-03-04 07:10

> -og det ene hjul er endda af pap !...

Jeg var henne at sparke dæk ... lejet har det heller ikke godt i højre side
:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per O. Madsen

Dato : 30-03-04 11:14

> Jeg kom forbi Ford i Billund den anden dag - og så en noget speciel Ford
> Focus udstillet der. Den største jeg nogensinde har set :)

> [...]

Mon ikke det var den her: http://www.ford.dk/ie/focuscmax/-/-

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 12:20

> Mon ikke det var den her: http://www.ford.dk/ie/focuscmax/-/-

Var ude og prøve 2.0 diesel Ghia versionen her i weekenden... ganske
velspillende, dejlig motor, godt gearskifte og du mærker BARE ikke farten...
Vups.. og man kører 210 km/t... meget velspillende, men det er svært at
sige den er kraftfuld når man normalt triller rundt i en HDI'er med lidt
mere power.
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.BirbaSkiver.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 12:23

> Vups.. og man kører 210 km/t... meget velspillende, men det er svært at
> sige den er kraftfuld når man normalt triller rundt i en HDI'er med lidt
> mere power.

På med en boks, og selv din voldsomme 206´er falder af på motorvejen når
hastigheden nærmer sig 200

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Troels Pedersen

Dato : 30-03-04 20:53

Søren H. Wind - 8723 wrote:
> [...]
> farten... Vups.. og man kører 210 km/t... meget velspillende, men
> det er svært at sige den er kraftfuld når man normalt triller rundt i

Jeg prøvede 1,6'eren i weekenden. Betydeligt mere velkørende end Pug 307
HDI'eren jeg også prøvede... Der var faktsik overraskende karft i sådan en
lille oliebrænder!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : phk

Dato : 30-03-04 12:31

"Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det var den her: http://www.ford.dk/ie/focuscmax/-/-

Nej, det var bestemt ikke den. Den jeg så er meget større.

Desværre kommer jeg ikke forbi så´en lige ..... nogen der har et
digitalkamera? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Petersen

Dato : 30-03-04 20:24

"
> Nej, det var bestemt ikke den. Den jeg så er meget større.

På et tidspunkt havde de en Focus i model som blev kørt rundt mellem
forhandlerne som blikfang.

Den har nu stået i Billund de sidste par år...

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 21:47

> På et tidspunkt havde de en Focus i model som blev kørt rundt mellem
> forhandlerne som blikfang.
>
> Den har nu stået i Billund de sidste par år...

Nååå ja... den... nu kan jeg også se den for mig.. mener den står der
endnu

Fra : phk

Dato : 30-03-04 21:26

"Morten Petersen" <mop007@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På et tidspunkt havde de en Focus i model som blev kørt rundt mellem
> forhandlerne som blikfang.
>
> Den har nu stået i Billund de sidste par år...

Det var den jeg så - den er vel 1½ til 2 gange større end en almindelig
Focus :)

--
Per, Esbjerg