Gad vide, hvad forsikringen ville sige
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-03-04 10:19

hvis man spurgte om præmien på denne:
http://www.bilinfo.dk/lindholm_biler/view_car.asp?ID=257703679&PP=1

Hvis jeg havde lidt flere penge, var den bil sgu solgt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 10:40

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Hvis jeg havde lidt flere penge, var den bil sgu solgt...

Lidt flere penge ? Den pris ligner vist noget uden afgift.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-03-04 10:49

jan@stevns.net wrote:

> Lidt flere penge ? Den pris ligner vist noget uden afgift.

I følge www.biltorvet.dk kostede den 860.000 kr fra ny, så det kan ikke være
300/370 + afgift...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 11:03

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>I følge www.biltorvet.dk kostede den 860.000 kr fra ny, så det kan ikke være
>300/370 + afgift...

nøehh, forhandleren siger de 369.9 er incl moms, og afgiften er
betalt ....

Hvad er mon så galt med den ? Hehe.... det lave km.tal ??

Heldigt jeg ikke har så mange penge til fjas ;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-03-04 11:04

jan@stevns.net wrote:
> nøehh, forhandleren siger de 369.9 er incl moms, og afgiften er
> betalt ....

Har du da snakket med dem?

Hvorfor har jeg ikke 300.000 kr. der står "sjov" på?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 11:11

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Har du da snakket med dem?

Jep.

>Hvorfor har jeg ikke 300.000 kr. der står "sjov" på?

Du har vel brugt dem på tingeltangel (som os andre)

Jeg kan sgu' heller ikke tåle at se sparegrisen blive alt for fed.

Fra : Mogens K

Dato : 28-03-04 12:21

On Sun, 28 Mar 2004 12:11:15 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Jep.

Det står jo i annoncen.

Man bør ikke købe sådan een, medmindre man har flere biler. Dels går
en '97-er meget nemt i stykker, og dels er der ikke noget hovedlager i
Europa at trække på (Alfa's ligger i F med levering er fra dag til
dag). Sidstnævnte betyder, at reservedele er uger om at dukke op.

Vil du købe en Maserati Quattroporte bør det være Evoluzione-udgaven,
idet den er fabrikeret under Ferraris vinger (HELT anden kvalitet).
Dén få's både med 2.8 V6 og 3.2 V8 er noget af det mest forrygende
køretøj, jég nogensinde har prøvet. Hvis du tror, en AMG er lækker at
køre, skulle du prøve en Maserati Q. Uha, uha...

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 12:44

Mogens K <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Det står jo i annoncen.

joehhh..... der skriver de jo så meget :)

>Man bør ikke købe sådan een, medmindre man har flere biler.

... mindre detalje ;)

>Vil du købe en Maserati Quattroporte bør det være Evoluzione-udgaven,

Jeg holder mig i skindet (indtil videre)

> [...]
>køretøj, jég nogensinde har prøvet. Hvis du tror, en AMG er lækker at
>køre, skulle du prøve en Maserati Q. Uha, uha...

Jeg så en på et tidspunkt på Helsingørmotorvejen i nordgåendes - hold
kæft den lød bare herligt.

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-03-04 23:14

Hvis du havde nerver til at nøjedes med en ansvar kunne jeg forsikre den til
2.594,- Dette er hvad vi tager for _alle_ ansvarsbiler! Mht kasko skal jeg
nok liiige høre chefen

/Jasper

Fra : Brian A.

Dato : 29-03-04 12:51

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> 2.594,- Dette er hvad vi tager for _alle_ ansvarsbiler! Mht kasko skal

Også en 18årig "Brian" i sin BMW?

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-03-04 14:54

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111134050796
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111134589244
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111133555278

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-03-04 18:14

On Mon, 29 Mar 2004 15:53:44 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111134050796
>http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111134589244
>http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111133555278

Jamen der er da biler nok til salg til en fornuftig pris - kein
Problem

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 29-03-04 14:37

meddelelse news:c465a7$nig$1@sunsite.dk...
> hvis man spurgte om præmien på denne:
> http://www.bilinfo.dk/lindholm_biler/view_car.asp?ID=257703679&PP=1
>
> Hvis jeg havde lidt flere penge, var den bil sgu solgt...

Jeg skulle hilse og sige, at potten er grim pga farven.

/Peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-03-04 23:30

Peter G C wrote:
> Jeg skulle hilse og sige, at potten er grim pga farven.

Ok. Har du da været fordi Henrik?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter G C

Dato : 30-03-04 09:19

meddelelse news:c4a829$8i8$1@sunsite.dk...

> Ok. Har du da været fordi Henrik?

Min fader har været forbi - han er vild med mærket..... men gik skuffet igen
pga farven. Også min fader kender Henrik - anden historie.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-03-04 09:46

Peter G C wrote:
> Min fader har været forbi - han er vild med mærket..... men gik
> skuffet igen pga farven.

Var den ellers solgt?

> Også min fader kender Henrik - anden
> historie.

Ok.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter G C

Dato : 30-03-04 12:50

meddelelse news:c4bc50$s9s$1@sunsite.dk...

[klip]

> Var den ellers solgt?

Nej. Farven var afgørende.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-03-04 08:45

Peter G C wrote:
> Nej. Farven var afgørende.

Det var det jeg mente..

Hvis farven havde været lækker, havde den så være solgt?
Dvs. din far havde købt den, hvis den havde en pæn farve...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 09:07

> Hvis farven havde været lækker, havde den så være solgt?
> Dvs. din far havde købt den, hvis den havde en pæn farve...

Det skulle da være en smal sag at få sådan en bil malet om, hvis det er den,
man ønsker sig. og hvis prisen er den rette.

Det kan selvfølgelig være lidt af en udskrivning med et farveskifte, hvor
motoren skal ud og bilen i øvrigt splittes ad, hvis man ikke kender en maler
og folk, der kan hjælpe eller udføre hele arbejdet.

--
/ Jan W Nielsen