Århus MC parade 5. maj
Fra : Steen Thomsen

Dato : 27-04-01 12:40

Fra : Tommy

Dato : 27-04-01 13:57

Dette er vist en gal overskrift! Der må slet ikke køres i Århus denne
dag!

Var det ikke bedre at skrive "Jydsk Roemarkskørsel"?

Hvis du går ind på deres hjemmeside og ser under tur, så vil du erfare
at det mere eller mindre er aflyst, men at der vist vil være lidt
alternativ køretur omkring Solbjerg, Beder etc.

Men ingen parade da de ikke kunne få lov/hjælp af hverken politi eller
hjemmeværn.

Typisk etaten når det drejer sig om motorcykler. Øv øv....

TR

Steen Thomsen skriver:

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-04-01 14:22

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Typisk etaten når det drejer sig om motorcykler. Øv øv....

Nå, nå?
5. Maj er der MC Optog i Aalborg - med politieskorte. vi samles på
Gammeltorv fra kl. 14, turen starter kl. 16. Om aftenen er der liveband, mad
og fest i hos Ulvene, hvor turen også slutter. Der plejer at komme mange.

Rittig

Fra : Frank

Dato : 27-04-01 14:36

Øhhh.... Er det ikke den 11. maj ?

/Frank

Fra : Mads Stetter

Dato : 27-04-01 16:39

"Frank" <frankwodstrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh.... Er det ikke den 11. maj ?
>
> /Frank

Jo... Rittig mener også d.11 maj! (Ikk?)

-
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter (Som skal til konfirmation den dag....PIS)
Yamaha DT125R

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-04-01 22:34

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> wrote in message news:togG6.63366>

> Jo... Rittig mener også d.11 maj! (Ikk?)

(Det håber vi, ellers er der vist mange, som kører forgæves den dag :-/)

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-04-01 09:07

"Morten Christensen" <morten@mummitrold.dk> skrev i en meddelelse

> (Det håber vi, ellers er der vist mange, som kører forgæves den dag :-/)

Shit, jo, jeg sidder lige og blander et par datoer sammen i mit hoved.
Nå, men der er ihvertfald politieskorte, det var min pointe.

Rittig