Uheldig biltyv!
Fra : Christabel & Anders

Dato : 25-03-04 10:22

Jeg har lige læst følgende på tv2.nyhderne.dk efter at have set en lille del
af det i kl. 10,00 nyhderne! - http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=558589
---
Biltyv fik ejer med på fronten

24-03-04: 20:04

En tyv slap ikke så let fra at stjæle en bil, som han nok havde forestillet
sig.

Bilejeren ville ikke finde sig i, at tyven stak af med bilen ved kiosken nær
Aggersundbroen. Han kastede sig op på fronten og greb fat i
vinduesvisker­ne, mens tyven satte i gang.

Og det lykkedes for ejeren at holde sig fast - lige til tyven kørte i
grøften efter et par kilometer. Ejeren slap uskadt, oplyser politiet.

---
Det var godt han fik stoppet tyvene og redet sin bil, men jeg vil nu mene at
det var dum dristigt. Det kunne jo have endt helt galt.

Chris & Anders
Klik: www.vesterhavsrock.dk - hvor bl.a. Zididada, C21, Safri Duo spiller!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-03-04 11:47

"Christabel & Anders" <kaa(fjern dette)@sprit.dk> wrote in message
> Jeg har lige læst følgende på tv2.nyhderne.dk efter at have set en lille
> [...]

Hold da op - der var vist en der var meget glad for sin bil...
Men ligefrem at kravle op på fronten det er jo nærmest at betegne som
sindsyg i gerningsøjeblikket.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 11:52

On Thu, 25 Mar 2004 11:46:57 +0100, Dennis Pedersen wrote:

> Hold da op - der var vist en der var meget glad for sin bil...
> Men ligefrem at kravle op på fronten det er jo nærmest at betegne som
> sindsyg i gerningsøjeblikket.

Helt ærligt? Jeg havde sq gjort det samme tror jeg...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-03-04 11:57

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message

> Helt ærligt? Jeg havde sq gjort det samme tror jeg...

Jeg ville uden tvivl have bandet som en havnearbejder ude vest fra hvis min
bil blev stjålet foran øjnene på mig. Men at hoppe på bilen har jeg nu mit
liv for kært til - det er "bare" penge

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 12:01

On Thu, 25 Mar 2004 11:56:37 +0100, Dennis Pedersen wrote:

> Jeg ville uden tvivl have bandet som en havnearbejder ude vest fra hvis min
> bil blev stjålet foran øjnene på mig. Men at hoppe på bilen har jeg nu mit
> liv for kært til - det er "bare" penge

Nja... min bil er min "skat" - ikke bare penge

Måske jeg burde søge læge LOL

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-04 12:54

> Nja... min bil er min "skat" - ikke bare penge
>
> Måske jeg burde søge læge LOL

Eller få et registreret partnerskab

Fra : @rsten

Dato : 25-03-04 14:18

Torben Scheel wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message

> Eller få et registreret partnerskab

Nå ja, det der bekræftes med en registreringsattest

--
/carsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 15:39

On Thu, 25 Mar 2004 12:53:50 +0100, Torben Scheel wrote:

> Eller få et registreret partnerskab

LOL - det vil jeg prøve, når jeg får hentet hende hjem.

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 26-03-04 16:19

> Eller få et registreret partnerskab

ikke nogen tosset ide, så kan man overføre "hendes" negative indkomst til
sin selvangivelse og derved få et større fradrag.

Glenn

Fra : EjS

Dato : 26-03-04 11:03

> Nja... min bil er min "skat" - ikke bare penge
>
> Måske jeg burde søge læge LOL

Hvem skulle køre i din bil efter du er blevet kvadret mod asfalten ??

MVH EjS
- jeg forstår det ikke ...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-03-04 19:56

On Fri, 26 Mar 2004 11:03:25 +0100, EjS wrote:

> Hvem skulle køre i din bil efter du er blevet kvadret mod asfalten ??

Min far ville være lykkelig... ej joke.

> MVH EjS
> - jeg forstår det ikke ...

Det gør jeg heller ikke selv, så lig endelig ikke søvnløs over det!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-04 11:59

Martin Johansen [6000] wrote:

> Helt ærligt? Jeg havde sq gjort det samme tror jeg...

Hvis ikke forbryderens identitet er fastslået dækker kaskoen måske
ikke hærværk, hvem ved.

--
Roberto Saldo

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 12:01

On Thu, 25 Mar 2004 11:58:57 +0100, Roberto Saldo wrote:

> Hvis ikke forbryderens identitet er fastslået dækker kaskoen måske
> ikke hærværk, hvem ved.

Hvad mener du?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-04 12:03

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvad mener du?

Det jeg skriver, mange kaskoer dækker ikke anonymt hærværk uden et
bonuslemlæstende hak i klassementet.

Så hvis din egen kasko skal dække de skader forbryderen laver skal du
have ham identficeret.

Måske prøvede ejeren bare at få et godt billede af tyven :)

--
Roberto Saldo

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 12:27

On Thu, 25 Mar 2004 12:03:00 +0100, Roberto Saldo wrote:

> Det jeg skriver, mange kaskoer dækker ikke anonymt hærværk uden et
> bonuslemlæstende hak i klassementet.

Nu forstod jeg den

> Så hvis din egen kasko skal dække de skader forbryderen laver skal du
> have ham identficeret.

"Der er blevet set en syg bilejer liggende på hans kølerhjelm med en
biltyv bag rettet drønende igennem hovedganden. Vidner så adskillige
blitzlys som må formodes, at være fra bilejens digitalkamera."

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 12:23

"Christabel & Anders" <kaa(fjern dette)@sprit.dk> skrev :

>Det var godt han fik stoppet tyvene og redet sin bil, men jeg vil nu mene at
>det var dum dristigt. Det kunne jo have endt helt galt.

Måske bilejeren nu har lært at lade være med at efterlade bilen med
motoren gående ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 12:28

On Thu, 25 Mar 2004 12:23:02 +0100, jan wrote:

> Måske bilejeren nu har lært at lade være med at efterlade bilen med
> motoren gående ?

Jeg kan med min gode vilje ikke få mig selv til det... hvorfor gør folk
sådan noget?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-04 12:53

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]

Så dækker forsikringen slet ikke og der vanker en bøde fra Politiet.

> Jeg kan med min gode vilje ikke få mig selv til det... hvorfor gør folk
> sådan noget?

Det er alle de dieselbiler, de har bedst af at gå i tomgang hele tiden
så de er varme ;)

--
Roberto Saldo

Fra : @rsten

Dato : 25-03-04 14:20

Roberto Saldo wrote:

> Så dækker forsikringen slet ikke og der vanker en bøde fra Politiet.

> Det er alle de dieselbiler, de har bedst af at gå i tomgang hele tiden
> så de er varme ;)

Det er vist en myte - moteren bliver da ikke kold af at være stoppet i de 5
min det tager at gå ind i kiosken. Iøvrigt _skal_ motoren da stoppes når man
tanker.

--
/carsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-03-04 15:39

On Thu, 25 Mar 2004 12:52:37 +0100, Roberto Saldo wrote:

> Det er alle de dieselbiler, de har bedst af at gå i tomgang hele tiden
> så de er varme ;)

Hmmm, dyr risiko, at tage

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 15:04

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev :

>Jeg kan med min gode vilje ikke få mig selv til det... hvorfor gør folk
>sådan noget?

Fordi de er nogle nødder, der fortjener at skulle genfinde deres
nøgler et par hundrede meter inde på nærmeste kornmark ;)

(don't ask!)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-03-04 15:07

<jan@stevns.net> wrote in message

> Fordi de er nogle nødder, der fortjener at skulle genfinde deres
> nøgler et par hundrede meter inde på nærmeste kornmark ;)
>
> (don't ask!)

Been there, done that, got the t-shirt ???

--
mvh/rg. Christian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 15:26

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev :

>Been there, done that, got the t-shirt ???

Ikke endnu , men jeg pønser ganske seriøst på det.

Lidt nord for Klippinge, findes en ejendom ud til landevejen, hvor
manden, en glaspudser ... øehh vindues-pudser, meget ofte lader sin
bil stå og varme op om morgenen. Det gør ikke så meget, men siden han
holder parkeret inde i rabatten, med lys på, og vel at mærke mod
færdsels-retningen, så får vi jo alle lyset lige i bærret

Nogle har før påtalt det, overfor ham, men han lider vist af ganske
selektiv hukommelse, for kort tid efter er den gal igen.

Så måske en morgen............ er hans bil væk, eller kold, eller
mangler nøglerne.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-03-04 15:25

> Ikke endnu , men jeg pønser ganske seriøst på det.

Det er faktisk også ret udbredt uden for bagere specielt fredag morgen. Jeg
vil lægge mærke til om der er nogen i morgen tidlig.

--
mvh/rg. Christian

Fra : T. Hartung

Dato : 25-03-04 21:06

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> [...]
..

> Så måske en morgen............ er hans bil væk, eller kold, eller
> mangler nøglerne.

åhhh hjælp da manden, læg en mursten på speederen så han rigtig kan holde
varmen.....

T. Hartung
VW Passat 1.8T - Hobby 545 TK
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-03-04 23:07

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Så måske en morgen............ er hans bil væk, eller kold, eller
> mangler nøglerne.

Mon ikke det er "sjovere" at låse begge døre og lade motoren køre? Sluk lygterne
inden du smækker sidste dør :)

Så kan han måske lære dét! Hvis han da ikke har ekstra nøgler...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-03-04 00:45

On Thu, 25 Mar 2004 12:23:02 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Måske bilejeren nu har lært at lade være med at efterlade bilen med
>motoren gående ?

Kan kun være enig. Næsten hver gang at jeg går en tur gennem Vejle kan
jeg komme ud for en bil der holder i tomgang uden at føreren er nogle
steder at se.

Hvad er det lige der får folk til at gøre noget så dumt. Jeg har tit
overvejet at slukke motoren og så tage nøglerne og vente på at føreren
kom ud og så møde ham med følgende kommentar.

"ja, du skulle være glad for at jeg ikke var biltyv, for så havde du da
mistet din bil nu. Men istedet for har jeg sparet dig for en mulig bøde
fra politiet og har også sikret dig at evt svage sjæle der kom forbi
ikke har taget din bil. Her har du dine nøgle, ha en fortsat god dag."
Flemming Jacobsen