Hjælp! - Nogen herinde der bor i Flensborg~
Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-04 19:41

Dawz.

Jeg har brug for lidt hjælp fra en venlig sjæl :

Jeg vil gerne bestille nogle varer fra D&W, men de sender ikke til DK
pga. problemer med pakker der bliver væk i posten.

Jeg skal med firmaet på indkøbstur og det jeg har i tankerne er, at en
dk.fritid.bil bruger foretager en bestilling for mig, og leverer varerne
til mig på Duborgs P-plads Lørdag formiddag.

Det drejer sig om 4 bremseskiver+klodser til Scorpio'en

Jeg holder selvfølgelig vedkommende skadesløs og overfører gerne penge
til konto, ligesom der selvfølgelig falder lidt af som tak for hjælpen.

For ikke at komme alt for OT, kan resten af seancen ordnes pr. mail.
Fjern XXX i min mailadresse.

Med håb om hjælp:
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 19:55

> Jeg vil gerne bestille nogle varer fra D&W, men de sender ikke til DK
> pga. problemer med pakker der bliver væk i posten.

Du kan da bare maile til ABC-Autoteile i Flensborg.....de er autoriserede
D&W forhandlere og kan skaffe det du skal bruge og maile til dig når det er
klar til afhentning i deres butik i Flensborg (tæt ved Aral tankstationen)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : anders majland

Dato : 23-03-04 21:29

> i Flensborg (tæt ved Aral tankstationen)

Pas på - De Aral tanke ligger tættere end pizzarier i københavn ... Så
ved Aral er en ret upræcis lokation

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 23-03-04 21:39

On Tue, 23 Mar 2004 21:29:14 +0100, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Pas på - De Aral tanke ligger tættere end pizzarier i københavn ... Så
>ved Aral er en ret upræcis lokation

www.abc-autoteile.de/weg/flensburg.html

/Mogens

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-04 22:28

> [...]
det er
> klar til afhentning i deres butik i Flensborg (tæt ved Aral

Har de åbent om lørdagen ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 22:33

> autoriserede
> det er
> tankstationen)
>
> Har de åbent om lørdagen ?

Ja da, det har stort set alle tyske butikker, men nok ikke til mere end kl
13-14 stykker.
Ellers kan du jo spørge i en mail til dem.

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-04 17:24

> [...]
det er
> klar til afhentning i deres butik i Flensborg (tæt ved Aral

Ford vil have 714,- +moms pr.skive og 525,- +moms for klodser - ialt
2441,25

B&U skal have 311,-+moms for skiverne og 177,-+moms for klodser - ialt
998,75

sååååh - jeg får dem ved Bak og Uhrenfeldt, 1400,- er jo trods alt en
slags penge............
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car