Skal en bil synes ved ejerskifte?
Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 23-03-04 17:27

Skal en bil, der er nysynet alligevel synes ved ejerskifte?

--
Vh

Morten

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-03-04 17:30

Morten Højgaard Roth skrev:

> Skal en bil, der er nysynet alligevel synes ved ejerskifte?

....nej...
Hans

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 23-03-04 17:33

Hans Paulin skrev:

> ...nej...

Har det så været sådan engang?

Vh

Morten

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-03-04 17:41

Morten Højgaard Roth skrev:

> Har det så været sådan engang?

....ikke hvis den er synet umiddelbart inden...

....da jeg kørte varevogn var der intervaller på 2 år mellem synene, og
jeg mener, at hvis der var gået over ét år efter sidste syn skulle
vognen synes ved ejerskifte...
Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-03-04 19:15

Hans Paulin wrote:

> ...da jeg kørte varevogn var der intervaller på 2 år mellem synene,

Jeg mener at det blev indført i 87 eller 88, og inden da skulle varevogne
periodesynes hvert år.
Det var faktiskt lidt af en guldgrube da det blev indført

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-03-04 19:28

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg mener at det blev indført i 87 eller 88, og inden da skulle
> varevogne periodesynes hvert år.

....det var i de goe gamle dage...

> Det var faktiskt lidt af en guldgrube da det blev indført

....det var i hvert fald som at komme i himlen...
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 18:47

Hverken personbiler eller varebiler skal synes ved ejerskifte såfremt det sker
inden siste synsdato / reg.dato.
Du kan omreg. den så sent som den sidste dag, men du kan ikke udsætte synet! Mange
tror at hvis de omreg. bilen lige før sidste dato, så kan den køre lidt endnu, men
det er slut.

Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)