Fabia
Fra : Benny Hertz Straby

Dato : 23-03-04 15:01

Har netop købt en Fabia 1.2. Combi
KANON BIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 15:41

Tillykke med din nye bil...!

--
/ Jan W Nielsen

Fra : ThomasS

Dato : 23-03-04 16:32

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse
> Tillykke med din nye bil...!

Ja, tillykke...

Fortæl noget mere om den nye vidunder maskine!

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-03-04 18:04

Benny Hertz Straby wrote:

> Har netop købt en Fabia 1.2. Combi
> KANON BIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamen så kommer lige et håb om at du må få mange lykkelige og
servicefattige kilometer i den.. Tillykke..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ole Olsen

Dato : 23-03-04 21:23

On Tue, 23 Mar 2004 15:01:08 +0100, "Benny Hertz Straby"
<benny@kaerlighedikrise.dk> wrote:

>Har netop købt en Fabia 1.2. Combi
> KANON BIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den bli'r du sikkert glad for. Nå nej, du er jo glad, men du bliver
sikkert ved med at være glad for den. Jeg har én magen til (dog ikke
combi), og den i har jeg kørt 18.000km i det seneste år. Der har ikke
været nogen problemer. Jeg har kørt 16 km pr liter i gennemsnit
(blandet kørsel) - det er da ikke så ringe, vel.

Ole Olsen

Fra : Broder Salsa

Dato : 23-03-04 21:34

Lækkert med noget info ! Jeg skal selv ud og have en Fabia 1,4....... Hvad
skal sådan en koste når den har kørt 60000 km, og er fra 2000 eller 2001 ?
Det skal siges, at det er hos en forhandler jeg skal købe den... !

Mvh Mikkel

Fra : Ole Olsen

Dato : 23-03-04 22:08

On Tue, 23 Mar 2004 21:34:16 +0100, "Broder Salsa" <dj-deep@ofir.dk>
wrote:

>Lækkert med noget info ! Jeg skal selv ud og have en Fabia 1,4....... Hvad
>skal sådan en koste når den har kørt 60000 km, og er fra 2000 eller 2001 ?
>Det skal siges, at det er hos en forhandler jeg skal købe den... !

Jeg ved ikke hvad sådan en brugt fyr skal koste, men 1,4'eren er
fircylindret mens 1,2'eren er trecylindret og den kører noget mindre
pr. liter, og så koster den også lidt mere i vægtafgift.

Jeg har kun hørt godt om den firecylindrede - den skal være både
slidstærk og lydsvag. Det er den trecylindrede ikke - altså lydsvag

Ole Olsen

Fra : Claus Sørensen

Dato : 23-03-04 22:23

Til gengæld vil jeg mene, at den 3-cylindrede har en ganske sprød lyd. Og
det er kun under acceleration, den giver lyd fra sig.

Mvh.
Claus, Mazda3

Fra : Ole Olsen

Dato : 23-03-04 23:26

On Tue, 23 Mar 2004 22:23:12 +0100, "Claus Sørensen"
<claussor@worldonline.dk> wrote:

>Til gengæld vil jeg mene, at den 3-cylindrede har en ganske sprød lyd. Og
>det er kun under acceleration, den giver lyd fra sig.

Det har du helt ret i. Lyden i min Fabia 1,2 generer mig heller ikke.
Jeg ville blot gøre opmærksom på at den 'siger' lidt mere end
1,4'eren.

Ole Olsen

Fra : Carsten Petersen

Dato : 24-03-04 11:25

"Ole Olsen" <xxx@vvv.invalid> skrev i en meddelelse

> Det har du helt ret i. Lyden i min Fabia 1,2 generer mig heller ikke.
> Jeg ville blot gøre opmærksom på at den 'siger' lidt mere end
> 1,4'eren.

Ja, men ganske sjov at høre på, de gange jeg har prøvet pågældende motor
(Seat Ibiza 1,2 12V 64 hk) har jeg tillagt mig en kørestil med hyppige
accelerationer, og moret mig/hygget mig over den sprøde lyd.

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-03-04 18:20

On Wed, 24 Mar 2004 11:24:48 +0100, "Carsten Petersen"
<carsten@newmail.dk> wrote:

> [...]
>(Seat Ibiza 1,2 12V 64 hk) har jeg tillagt mig en kørestil med hyppige
>accelerationer, og moret mig/hygget mig over den sprøde lyd.

Synes nu også at deres 1,4 75 hestes kan sige noget hvis at man giver
den lidt at leve af.
Flemming Jacobsen