Djursland Enduro 5/5 er aflyst.
Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-04-01 08:14

Nå, så er der ingen grund til at troppe op og se de gale mudderbryddere
køre fast i pløret på Mols.
Afdelingen er aflyst pga. mangel på velvillige lodsejere, sørgeligt nok.

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : IT-administrationen

Dato : 27-04-01 10:40

Typisk dansk. Spørg bare en svensker

Fra : Pein

Dato : 27-04-01 17:03

Søren L Hansen skrev ...
>Nå, så er der ingen grund til at troppe op og se de gale
>mudderbryddere køre fast i pløret på Mols.
>Afdelingen er aflyst pga. mangel på velvillige lodsejere,
>sørgeligt nok.

Øv.
Men det står der da ikke noget om på enduroklubbens hjemmeside, og det er
heller ikke kommet rundt med deres nyhedsservice. Hvor har du det fra?

Mvh. Pein
(så ses vi til Wild West i Holstebro)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 29-04-01 20:42

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse > Men det står der da ikke
noget om på enduroklubbens hjemmeside, og det er
> heller ikke kommet rundt med deres nyhedsservice.

Hvor har du det fra?
Jeg har talt med Lage, arrangøren, og også de andre til Rally Midjyllan i
lørdags...