Mondeo stc. auto
Fra : Per Michael Peen

Dato : 22-03-04 23:17

Er der nogen der har erfaring med en `94 Mondeo 1.8 stc med autogear.

Prisen er sat til 40 kg.

Den er usynet.
245 000 km
Sølvgrå

Andet objekt `94 med samme data, men kun 165 000 km til 50 kg.

Metal grøn
Skadet kofanger og mange småbuler overalt.

Min største bekymring er gearboxen om den har nogen fremtid med det km tal
for jeg ved at i Passat skal de skiftes ved 250 000.

Michael

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 23-03-04 20:52

"Per Michael Peen" <ppeen@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Min største bekymring er gearboxen om den har nogen fremtid med det km
> tal for jeg ved at i Passat skal de skiftes ved 250 000.

På en 2,5L V6'er fra 1997 jeg kender var automaten færdig efter 250.000
km - den blev renoveret for 23000 kr.

Desuden er der næsten sikkert døde bærearme foran i begge sider og rust i
skærmkanter ved baghjul. Kig også efter ratslør (kan betyde dyr ny
tandstang med servo). De første Mondeoer havde nogle sølle forlygter, de
bør være skiftet til en model, der kan lyse.

Mvh. NKJensen