Lattergas.
Fra : Annette Hansen

Dato : 22-03-04 19:47

Hey gruppe.
En af mine bekendte leger med tanken om lattergas, men hvor kan man få
fyldt anlægget op igen?
Det skal ligge i Trekants området.
Han har ringet og spurgt et par steder, men de siger bare at de kun kan
fylde deres egne flasker op igen.
Hvor mange forskellige slags dyser kan der være, og er der ikke et sted der
kan fylde alle slags op?
Og hvad skal man regne med i pris for at fylde en lille flaske op igen?

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-04 10:02

"Annette Hansen" <annettegh@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
der
> kan fylde alle slags op?
> Og hvad skal man regne med i pris for at fylde en lille flaske op igen?

Kan han ikke prøve med fontex? Ellers må han med til fest på
sygeplejerskolen og finde sig en pige med adgang til det allerhelligste
(finsprit og gasser)

vh
Torben

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 24-03-04 09:48

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Kan han ikke prøve med fontex? Ellers må han med til fest på
> sygeplejerskolen og finde sig en pige med adgang til det allerhelligste

Hej
En hurtig søgning på Google.dk gav adskillige links, jeg ved dog ikke hvilke
der ligger i 3kantsområdet.
http://www.google.dk/search?q=NOS+opfyldning&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Bare søg på NOS opfyldning.

--
Med venlig hilsen / Regards

Michael C. Andersen

Fra : Brian M

Dato : 24-03-04 20:29

> [...]
> kan fylde alle slags op?
> Og hvad skal man regne med i pris for at fylde en lille flaske op igen?

Jeg er næsten sikker på at www.daekimporten.dk som ligger i Horsens
(det er da nogenlunde i nærheden)kan klare opfyldningen og komme med
noget information. De handler også med lattergas sæt og indehaveren
køre selv dragrace. Kik under tilbehør.