Tandremsskift i Tyskland
Fra : Torben Frederiksen

Dato : 22-03-04 12:10

Hej
Jeg står og skal have min tandrem skiftet på en Golf TDI PD, og overvejer at
få det gjort i Flensburg.
Er der nogle der har erfaringer med det? Er der penge at spare? Taler de
dansk?
PFT.
Torben

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-03-04 12:40

"Torben Frederiksen" <torbenf@NOSPARMpost12.tele.dk> wrote in message
> [...]
at
> få det gjort i Flensburg.
> Er der nogle der har erfaringer med det? Er der penge at spare? Taler de

Har du hørt hvad et aut skal have for det?
Jeg fik et chock af dimensioner idag da jeg ringede til min lokale megger
for skift af tandrem.
2200+moms inklusiv arbejdsløn.
For sjovs skyld ringede jeg til den lokale pug forhandler - 1400 inklusiv
moms,stumper,arbejdstid(!!!!)
Alene stumperne ville min lokale megger have mere for end hele møllen koster
ved pug.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 22-03-04 12:54

Hos SMC odense 2400,- incl rem og løn...

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 19:00

> [...]
> Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

> moms,stumper,arbejdstid(!!!!)
> Alene stumperne ville min lokale megger have mere for end hele møllen

Måske et dumt spørgsmål men hvem er pug?

Hilsen
Michael

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-03-04 19:06

"M.Bech" <mib1snabelaget2net.dk> wrote in message

> Måske et dumt spørgsmål men hvem er pug?

Peugeot

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 20:50

> Peugeot

Pesjo

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 21:08

> Peugeot

Ok, tak for det

Jeg har lige fået en pris på udskiftning af en tandrem til en Passat TDI
115 HK, 4500 kr hos SMC.

Jeg tror jeg prøver Flensborg, kan man låne en bil mens de laver service?

Hilsen
Michael

Fra : sailor99

Dato : 23-03-04 00:29

Ja,du kan aftale at låne en bil.

Georg

Fra : sailor99

Dato : 22-03-04 19:21

Find VW i Flensborg (Kath). Superservice, rimelige priser og de taler
syngende dansk.

Georg

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 23-03-04 10:45

Så er der bestilt tid... På mandag til udskiftning af tandrem.
Pris 400,- euro alt incl. og mulighed for at låne en bil imens til shopping
i Flensburg.
Jeg fandt telefonnummer her:
http://www.mobile.de/cgi-bin/homepage.pl?contact&customerId=44697&partnerHead=1
Jeg måtte dog hakke mig igennem på tysk... Men de var meget flinke.
Tak for de input der er kommet herfra.

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 19:42

> [...]
> Jeg måtte dog hakke mig igennem på tysk... Men de var meget flinke.

ikke fordi det rager mig, men hvor vil du køre til Flensborg og betale 3200
Kr for skiftet når du kan få det lavet i odense for 2400 Kr?

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 24-03-04 11:17

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> ikke fordi det rager mig, men hvor vil du køre til Flensborg og betale
3200
> Kr for skiftet når du kan få det lavet i odense for 2400 Kr?

Ja det forstår jeg heller ikke??

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 24-03-04 12:55

Prisen på 2400,- holdt heller ikke til et ekstra tjek, ved næste
forespørgsel var den 3600,-. Jeg må have misforstået et eller andet med
hensyn til materialer eller løn...
Men jeg må da sige hvis min oplevelse i Flensburg ikke er optimal så vælger
jeg et værksted i DK næste gang og så betaler lidt ekstra.
Torben