Køb af E39
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 21-03-04 22:33

Hej.

Det ser ud som om min forårsforelskelse af ovenstående ikke bare er en
grille som skal overståes..
Så derfor vil jeg høre om der er nogen som har erfaring med BMW's E39 model.
Pengepungen forlanger at jeg kigger efter en 528/523 fra 96-99. Mange af de
biler som er sat til salg har nogle forholdsvis høje km-tal. I hvor høj grad
skal jeg undgå biler der har kørt over 200k km ?
Nogle specielle checkpunkter jeg ikke må overse når jeg er ude og kigge?

Jeg kigger efter en udstyrsmodel, med minimum klima, men også gerne læder
oma. Kan det evt. betale sig at kigge syd for grænsen ? Synes de vurderinger
der er på toldskat's hjemmeside er lidt rigelig store i forhold til hvad
bilerne sælges til herhjemme.

Hvad skal jeg regne med af afskrivning ? Er ~10% pr. år helt ved siden af ?

Har du et link eller lign. til en beskrivelse af E39'eren, så må du også
meget gerne smide den. Har selvfølgelig pløjet google igennem, men det kan
jo være jeg har overset noget.

På forhånd tak!
Steen

Fra : Willi Rouainia

Dato : 22-03-04 09:14

må man spørge om det link du udregner hvor meget man skal betale i afgift

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 22-03-04 21:49

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev
> må man spørge om det link du udregner hvor meget man skal betale i afgift

modep.toldskat.dk

Mvh
Steen