Hvad koster en VW Polo TDI serviceeftersyn~
Fra : Kim

Dato : 21-03-04 09:50

Min VW Polo 1,9 TDI har snart kørt 40000 km og garantien udløber d 4/4 2004
, jeg har købt bilen privat for 14 dage siden
Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvad første eftersyn ca. vil koste incl.
olieskift (longlife)
Vil det ikke være klogt her inden garantien udløber eller har det ikke det
store at sige.

Mvh. Kim

Fra : Pedersen

Dato : 23-03-04 23:53

Hej Kim.

Gå ind på www.polo9n.dk . Det er en hjemmeside som kun omhandler din Polo
model. Der vil du også kunne få svar på dit spørgsmål ang. pris for
serviceeftersyn. Ved der er et emne om det.

Mvh Tim