Hvilken dæk/fælg størrelse?
Fra : KickAssCowboy

Dato : 21-03-04 06:48

Jeg står for at skal købe alufælge og dæk til min Mondeo '94. Lige nu sidder
der vinterdæk på. Jeg mener størrelsen er 185/65/14, men hvis jeg vil ha'
15"/16" 195/205 brede fælge på hvor stor/lille profil skal de så ha' for at
speedometeret passer og er der nogen der ved hvor man kan købe dem billigt,
evt. brugt???

--
Med Venlig Hilsen
Lars Zangenberg Kristensen

Fra : M. Myers [5491]

Dato : 21-03-04 08:24

"KickAssCowboy" <lzk@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> speedometeret passer og er der nogen der ved hvor man kan købe dem

Jeg er sikker på at det du søger finder du her:

http://www.nysynet.dk/flere-servicesider/skiftaffalg.htm

Håber du kan bruge det.. jeg drikker forresten rødvin (]:0)

Mvh. Morten

Fra : hamselv

Dato : 21-03-04 09:55

4x108 185/65/14
195/55/15 195/60/15
205/45/16 205/50/16
205/40/17 215/40/17

Disse str passer til mondeo

!5" alu med dæk fra 3995

--
VH
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 18:02

> [...]
at
> speedometeret passer og er der nogen der ved hvor man kan købe dem

Du må købe mine 205/50-15 alufælge med Goodyear Eagle F1 GDS dæk med 8 mm
profil.
For ca. 5.000 Kr
12 egre DVB fælge

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : KickAssCowboy

Dato : 22-03-04 23:15

Tak men det er sgi mere end min økonomi kan være med til. Jeg havde
forestillet mig noget i 1500-2000 kr klassen. Men tak fo tilbudet.'
Mvh Lars