? om hængertræk
Fra : Gert

Dato : 20-03-04 19:22

Halløjsa alle sammen

jeg har været på indkøb hos Thansen nu hvor de har deres 30% rabte ting. så
der er lidt godt på vej hjem til min Import Golf.

men en ting jeg fik hentet i sidste uge var et hængertræk
som jeg så har monteret i dag uden de store probs, men jeg kommer til at
tænke på, skal jeg ved syn have nogen for for papire med på det? for der
følger jo ikke rigtig noget med

det skal lige siges at bilen endnu ikke er på danske plader eller har set en
dansk synshal endnu så det er et registrerings syn/toldsyn den skal til når
den er klar

Mvh
Gert Ringholm Møller
Golf II 1,8 1986. Golf 1,8i 1987. Ford P7 17M V4 1971
www.classic-ford-bornholm.dk www.lynghoy.dk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 21-03-04 22:23

"Gert" <GRM@c.dkk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som jeg så har monteret i dag uden de store probs, men jeg kommer til at
> tænke på, skal jeg ved syn have nogen for for papire med på det? for der

Du skal bare krydse af i rubrikken for om bilen har træk, på den seddel du
har fået fra motorkontoret som indeholder den midlertidige reg.attest.
Ellers skal du bare spørge Letholm på motorkontoret. Det ved han alt om og
er meget flink at snakke med.

MVH Niels
Alfa forever