TOP GEAR for dem der ikke så det...
Fra : Brizz

Dato : 20-03-04 14:29

På 3+ lige nu.

Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Brizz

Dato : 20-03-04 15:02

> På 3+ lige nu.

og slut det er....

ER VW toureg virkelig så slem som de siger? eller er det bare fordi de har
prøvet så mange andre "perfekte" biler og de er mere kræsne end
gennemsnittet?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jens

Dato : 20-03-04 15:09

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ER VW toureg virkelig så slem som de siger? eller er det bare fordi de har
> prøvet så mange andre "perfekte" biler og de er mere kræsne end

Det er fordi de er englændere - og så er det kun Range Rover der duer

Jens

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-04 15:15

Brizz wrote:
> ER VW toureg virkelig så slem som de siger? eller er det bare fordi
> de har prøvet så mange andre "perfekte" biler og de er mere kræsne end
> gennemsnittet?

Og hvad med de andre biler de svinede til?

Dog vil jeg lige sige at jeg blev glad og overrasket over deres
lille test af Hyundai Coupé for den lille ALT for oversete bil er
bare virkelig fed... Den kører skide godt.. Og ser brandgodt ud!

Og med et skørtekit som det jeg så en monteret med i Hamborg
den anden dag lignede den en million!
http://www.autohenter.dk/hyundaicoupe.jpg

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 20-03-04 15:16

> [...]
> bare virkelig fed... Den kører skide godt.. Og ser brandgodt ud!
>
> Og med et skørtekit som det jeg så en monteret med i Hamborg

Ho ho ho den vil jeg gerne ønske mig
Den liger jo lidt en blanding af en alpine og lidt 911.

--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Brizz

Dato : 20-03-04 15:41

> [...]
> bare virkelig fed... Den kører skide godt.. Og ser brandgodt ud!
>
> Og med et skørtekit som det jeg så en monteret med i Hamborg

Kommer hos en kunde der har en V6'er som jeg står og savler lidt over. Godt
nok står jundaj på den, men den er fandme fed og den har fået stor ros for
den maskine i den bil. Så sådan en kunne jeg godt forholde mig til at køre
i. hvis det ikke lige var fordi man engang imellem havde brug for en st.car.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-04 16:15

Brizz wrote:
> [...]
> fået stor ros for den maskine i den bil. Så sådan en kunne jeg godt
> forholde mig til at køre i. hvis det ikke lige var fordi man engang

Jeg kørte på ferie med kæreste og 2 børn på 5 og 8 år og det
var en uge uden problemer med plads eller andet i den bil, jeg
var meget imponeret over den, allerede da jeg kørte ud over
kantstenen ved forhandleren, den er så letkørt og alt virker
som det skal.

Det var 2.0'eren jeg havde den uge, men jeg har senere prøvet
2.7'eren, og vil stadig sige: Den bil fortjener endnu flere kræfter.
Thumbs up for Hyundai Coupé

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-03-04 10:28

On Sat, 20 Mar 2004 15:40:47 +0100, Brizz wrote:

> [...]
> i. hvis det ikke lige var fordi man engang imellem havde brug for en st.car.

Køb en trailer, så slipper du for, at vælge bil efter
bagagerumsstørrelse

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : RpR

Dato : 20-03-04 18:30

> Og med et skørtekit som det jeg så en monteret med i Hamborg
> den anden dag lignede den en million!
> http://www.autohenter.dk/hyundaicoupe.jpg

OMG!
Det er jo en mini-supra!

Troede aldrig jeg skulle kalde en Hyundai lækker, meeeeeen..

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Sand.

Dato : 21-03-04 03:38

John Sahl wrote:
> Dog vil jeg lige sige at jeg blev glad og overrasket over deres
> lille test af Hyundai Coupé for den lille ALT for oversete bil er
> bare virkelig fed... Den kører skide godt.. Og ser brandgodt ud!

Måske, men at nogle folk sammenligner dens design med Ferrari's... gå
omgående til optiker, siger jeg bare!

MVH Martin

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-03-04 09:37

On Sun, 21 Mar 2004 03:37:41 +0100, Martin Sand. wrote:

> Måske, men at nogle folk sammenligner dens design med Ferrari's... gå
> omgående til optiker, siger jeg bare!

Nu kan det godt være jeg bliver lidt upopulær, men er jeg den eneste der
syntes at topgear er blevet pisse ringe sammenlignet med det gamle
program? Jeg syntes at der er alt alt for meget snak om ingen ting (bla at
sy bukser!?). Desuden syntes jeg de konsekvent rakker ned på de kendte
mærker.

I gamle dage syntes jeg de kunne nå at komme med en seriøs og
dybdegående review af 3-4 biler i løbet af udsendelsen, det de har nu er
mere show og ikke så meget rigtig bilnørd.

en skuffet Thomas

Fra : Brizz

Dato : 22-03-04 00:11

> [...]
> dybdegående review af 3-4 biler i løbet af udsendelsen, det de har nu er
> mere show og ikke så meget rigtig bilnørd.

Skal ikke kunne sige det da jeg ikke har set de gamle programmer. Vil godt
give dig ret i der var meget udenom snak. Men omvendt det gjorde det da lidt
underholdende at se på på en anden måde. Men du har ret i de mest rakker ned
på de kendte mærker.

Mvh Brian
....der synes det er helt ok

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-03-04 16:40

Brizz wrote:

> og slut det er....
>
> ER VW toureg virkelig så slem som de siger? eller er det bare fordi de har
> prøvet så mange andre "perfekte" biler og de er mere kræsne end
> gennemsnittet?

Hvis potten koster 50.000£ skal den være god.

De var heller ikke glade for Z8 eller Lexus'en.

Jeg forstår godt hvor de vil hen, hvis bilen er dyr skal man ha' noget
for pengene.

Mvh
Roberto

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-04 17:28

Roberto Saldo wrote:
> Hvis potten koster 50.000£ skal den være god.
>
> De var heller ikke glade for Z8 eller Lexus'en.
>
> Jeg forstår godt hvor de vil hen, hvis bilen er dyr skal man ha' noget
> for pengene.

Men de sagde alligevel om Hyundai'en at den var god. Ikke
god pga prisen på de 18.500£ men simpelthen bare god!

Fra : No1

Dato : 21-03-04 15:53

> Men de sagde alligevel om Hyundai'en at den var god. Ikke
> god pga prisen på de 18.500£ men simpelthen bare god!

Ja, åbentbart bedre en Lexus'en. Hvad med Z8'eren? Vil gerne høre dem
sige at de hellere vil have hjundajen end bimmeren fordi Hyundaien kører
bedre.