meget sur på Frederikssund autodele
Fra : Knirke

Dato : 19-03-04 17:39

har bestilt centerringe til mine nye alufælge hos fsa givet dem målene 70,4
til 60,1 og havde en med ud da jeg bestilte dem

Idag var de kommet og en ven hentede dem, da jeg ikke kunne nå det.pga.
arbejdet
og damen der udleverede det fik den ene der passer og sagde at den var
identisk med de 4 der var kommet.

men dem der ligger i kassen er 72 ->60,1.
så nu er jeg godt nok langt nede/sur.

de 2 dæk der sidder bilen er faldet sammen i dæk kassen og hopper afsted.så
jeg har virkeligt glædet mig til dette skifte.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 18:11

Hey

> men dem der ligger i kassen er 72 ->60,1.
> så nu er jeg godt nok langt nede/sur.

Nå? ... Så kan du vel bytte dem?

Alle kan lave en fejl... sikkert også dig!

Niller

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-03-04 18:58

Surt at skulle vente til mandag med at få dem byttet.
Jeg tjekker altid at det jeg får er det rigtige, for at stå uden den rigtige
del midt i en reparation er mega irriterende.

Niels

Fra : Knirke

Dato : 19-03-04 19:09

ja og de har 2 gange forsikret at det er den rigtige de har fået hjem.
+ jeg havde en rigtig med til sammenligning.
hvor målene er trykt ind i (hvilket de også er i dem de har leveret)
så det er ikke noget med at bruge skydelære eller noget. kun sine øjne.

kan så kun beklage at ham der hentede dem ikke selv så efter
men han stolede på at FSA havde personale der vidste mere om det end han
gjorde.

ja og vente til mandag + 2-3 dages leverings tid.

Rene

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-03-04 19:15

> [...]
> gjorde.
>
> ja og vente til mandag + 2-3 dages leverings tid.

Må man spørge hvad det er for en bil du roder med?
Jeg bor selv på Bruhnsvej i Frederikssund, så måske har jeg set dig køre
rundt?

Niels

Fra : Hr. Hansen

Dato : 19-03-04 19:05

Knirke wrote:
> [...]
> identisk med de 4 der var kommet.
>
> men dem der ligger i kassen er 72 ->60,1.

Man har jo lov til at tænke selv, at åbne og kigge ville have tage 15
sekunder, men hvor lang tid tager det at komme retur for at bytte ?

Der er åbent lørdag til 12 eller 13 mener min kammy i øvrigt.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-03-04 19:16

> Der er åbent lørdag til 12 eller 13 mener min kammy i øvrigt.

Det er hos Frederikssund Bremseservice, Autodele har kun åbent på hverdage.

Niels

Fra : Knirke

Dato : 19-03-04 19:46

hej

Må man spørge hvad det er for en bil du roder med?
Jeg bor selv på Bruhnsvej i Frederikssund, så måske har jeg set dig køre
rundt?
Det er en Renault Megane 1,6 16V RXT Stc. fra 2000 mørkeblå
metallak.(kinablå)

Autodele har kun åbent på hverdage.
ja fra 8 til 16.30

René