Corolla med MONSTER bremser ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-04 20:04

En kammerat kom lige forbi i går, og han havde taget en brochure med fra
Toyota over den nye Corolla, som han lige syntes jeg skulle se.
I den står der (sort på hvidt) at alle 1,6 modellerne har 14" skive bremser
både for og bag, samt at 1,8 og diesel har 15" skiver for og bag.
Det synes jeg er nogen meeeget voldsomme bremser til en standard familiebil

Jeg tror at de er kommet til at skrive fælgstørrelsen på i stedet for, men
det lyder da godt i en salgstale

Nogen andre der har lagt mærke til det ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Peter G C

Dato : 18-03-04 20:11

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Nogen andre der har lagt mærke til det ?

Vores bilsælger, Henrik B, har ikke gjort bemærkninger om det .....

- nu bliver han nok lunken...

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-04 20:13

Peter G C wrote:
> [...]
>
> [klip]

> Vores bilsælger, Henrik B, har ikke gjort bemærkninger om det .....

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-03-04 21:24

> Vores bilsælger, Henrik B, har ikke gjort bemærkninger om det .....

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen

Fra : Møller

Dato : 18-03-04 20:20

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> det lyder da godt i en salgstale
>
> Nogen andre der har lagt mærke til det ?

http://www.toyota.dk/media/dkdk/pdf/corollabro.pdf

side 25
Møller

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-04 20:22

Møller wrote:

> http://www.toyota.dk/media/dkdk/pdf/corollabro.pdf
>
> side 25

Jeps, det er lige sådan det ser ud i brochuren

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 22:16

Jeg skal dælme over til Toyota og klage min Corolla T.Sport har kun 11,2 " =
ca 28 cm skiver på

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : KP

Dato : 18-03-04 22:42

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal dælme over til Toyota og klage min Corolla T.Sport har kun 11,2 "
> [...]

Så må du hilse Ole C og de andre ovre på Sverigesvej.

/KP
Toyota Combivan

Fra : Per Emborg

Dato : 18-03-04 22:53

"KP" <tjaahh@hvorfor.ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> =

> Så må du hilse Ole C og de andre ovre på Sverigesvej.

Hmmm det er nu Ballevej i Odder der har sevicen på den

Som ikke lige kan gætte hvem der er KP

Fra : KP

Dato : 18-03-04 22:46

> [...]
familiebil

> Jeg tror at de er kommet til at skrive fælgstørrelsen på i stedet for, men

Nix. Den er god nok. Min Toyota Combivan har også 14"/15" bremser.

/KP

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-03-04 08:22

KP wrote:

> Nix. Den er god nok. Min Toyota Combivan har også 14"/15" bremser.

Er det også en Corolla ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : KP

Dato : 19-03-04 09:42

> Er det også en Corolla ?

Ja, Corolla Verso på gule plader = Combivan

/KP

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-03-04 09:48

KP wrote:

> Ja, Corolla Verso på gule plader = Combivan

Og hvad størrelse hjul kører sådan en på ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-03-04 08:46

Fri, 19 Mar 2004 09:47:43 +0100, skrev Per Beer Hansen, på 19 linier,
i <405ab3ad$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Og hvad størrelse hjul kører sådan en på ?

Den køre ikke på hjul.
næ derimod direkte på skiverne.
Den måde slipper Toyota ejere for og få stjålet deres dæk.

Karsten
Horsens