tyveri fra Audi og folkevogn
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 19:47

Ved ikke om det er blevet omtalt, kan ikke lige finde det..

Men nu ser det ud til at der er fundet en måde at komme ind i bilerne vha
radioteknologi eller andet

http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/overskrifter.asp

Ny mystisk type indbrud i biler
Politiet i Lyngby er stødt på 15 tilfælde inden for blot 2 døgn. Fidusen går
ud på at rulle bilvinduerne ned uden det overhovedet kan ses. Og politiet
ved faktisk ikke hvordan tyvene bærer sig ad.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 19:53

hovsa, det skulle være i teknik gruppen istedet.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-03-04 20:02

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev :

>Men nu ser det ud til at der er fundet en måde at komme ind i bilerne vha
>radioteknologi eller andet

det andet kunne jo være et par kraftige sugekopper, a'la dem
glarmestrene bruger til tunge vinduesruder........

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 23:32

<jan@stevns.net> wrote in message

> det andet kunne jo være et par kraftige sugekopper, a'la dem
> glarmestrene bruger til tunge vinduesruder........

Alarmen bliver frakoblet, når de laver tricket... Den der feature der er i
bilen, åbner vinduet og slår alarmen fra.. og det er åbenbart det samme de
så laver.

Fra : Deaster

Dato : 19-03-04 10:27

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> Fidusen går ud på at rulle bilvinduerne ned uden det overhovedet kan
> ses. Og politiet ved faktisk ikke hvordan tyvene bærer sig ad.

Jo, politiet ved skam godt hvordan det lader sig gøre, men af gode grunde
holder de vist kortene tæt til kroppen.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme