Route Aalborg --- Hannover
Fra : Harry Pot

Dato : 17-03-04 23:44

Er der noger der kan fortælle mig afstanden fra Aalborg til Hannover i
Tyskland ??

VH
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 23:59

> Er der noger der kan fortælle mig afstanden fra Aalborg til Hannover i
> Tyskland ??

Et skud fra hoften: 450 km.

Kik evt på www.map24.com

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 00:34

> Et skud fra hoften: 450 km.

Arghh - jeg havde fået ind i hovedet, at du mente Hamborg - der er endnu 150
til Hanover... Ganske som der skriver.

Jeg plejer at huske det på 110 fra Aalborg til Århus - derfra 185 til
grænsen - derfra 150 til Hamborg og omtrent 150 igen til Hanover..

--
/Jan W Nielsen

Fra : O.Nielsen

Dato : 18-03-04 00:07

"Harry Pot" <thomsen_69@(remove)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noger der kan fortælle mig afstanden fra Aalborg til Hannover i
> Tyskland ??
>

> VH
> Niels

ifølge Route 66 579 km

Mvh O.Nielsen

Fra : Henrik

Dato : 18-03-04 00:12

"Harry Pot" <thomsen_69@(remove)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noger der kan fortælle mig afstanden fra Aalborg til Hannover i
> Tyskland ??

600 km

http://www.map24.com/map24/routing.php3?map24_sid=104814d8bfa8bdf70d170b698ac7c060&newroute=1&map24_sid=104814d8bfa8bdf70d170b698ac7c060&sstreet=&szip=9000&scity=Aalborg&scountry=dk&dstreet=&dzip=&dcity=Hannover&dcountry=de&rtype=fast&desctype=standard&loadlimiter=&usecity=&maptype=JAVA&mid=MAP24&x=98&y=14

Fra : Harry Pot

Dato : 18-03-04 00:39

Takker for svarene, jeg satser på Route med 579.

Mange tak

/Niels

Fra : Tommy

Dato : 18-03-04 08:13

Hej

Mappoint 2004:
Fra midten af Aalborg til midten af Hannover: 599 km
Tid for turen er 5 timer 34 minutter
med en hastighed på 110 km på motorvej, 80 på landevej og 50 i byer.
Pris er 380 kr med en liter pris på 8 kr og et forbrug mellem 7 og 8 liter
per 100 km.

Hilsen Tommy

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-03-04 21:27

"Harry Pot" <thomsen_69@(remove)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Takker for svarene, jeg satser på Route med 579.
>
> Mange tak
>
> /Niels

Føler man sig så ikke lidt dum, når man holder 20 km nord for Hannover og
forsøger at forklare de andre i bilen, at nu er man fremme?
MS Autoroute = 599 km

Kurt