Årsopgørelsen kan nu ses med biloplysninge~
Fra : Harald Jensen

Dato : 17-03-04 18:21

Hej

Via min Skattemappe på www.toldskat.dk kan jeg se min årsopgørelse 2003 bl.a. med
køb/salg af biler !!!

Jeg der har digital signatur !!!

Biloplysninger

Der foretages udskrivning af alle biler der er tilgået eller afgået i indkomståret, samt
beholdning af biler ved udgangen af indkomståret.

Der medtages endvidere oplysninger om biler for de selskaber (SE/CVRnr) hvor der er et
hovedaktionærforhold.

Oplysninger om bilhandler, der er foretaget efter 31/12 medtages først til næste års
system.

Følgende oplysninger udskrives:

a.. Motorkøretøjets indregistreringsnr.
b.. Motorkøretøjets mærke
c.. Dato for evt. til- eller afgang
d.. Oplysning om hvornår motorkøretøjet første gang er indregistreret
e.. Motorkøretøjets vægt
f.. Motorkøretøjets stelnr.
g.. Oplysning om der er tale om ejer eller bruger af motorkøretøjet
h.. Arten af motorkøretøjet
i.. Oplysning om anvendelsen af motorkøretøjet.
Er der tale om ejer, men ikke bruger af en bil, er der udskrevet EJER. Er der tale om
bruger, men ikke ejer af en bil, er der udskrevet BRUGER.

Er en bil købt eller solgt i året er der udskrevet til- og/eller afgangsdato.

Der kan forekomme biloplysninger som ejes eller er købt/solgt i indkomståret, men som ikke
fremgår her, da der kan være tale om indberetninger uden personnummer eller SE/CVRnr. og
hvor det ikke har været muligt at henføre til et bestemt personer eller selskaber.

vh Harald Jensen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 17-03-04 23:11

Det er da meget morsomt, at man kan se de biler man tidligere har haft.
Jeg kan se den jeg solgte sidste år, og den jeg købte i stedet, men det er
også mine to eneste biler, kan andre se længere tilbage?

Niels

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-03-04 05:48

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da meget morsomt, at man kan se de biler man tidligere har haft.
> Jeg kan se den jeg solgte sidste år, og den jeg købte i stedet, men det er
> også mine to eneste biler, kan andre se længere tilbage?

Nej, jeg kan kun se 2003 med oplysninger om den trailer, jeg har købt (ja,
jeg er jyde
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming