forvarmer-lampe blinker og kan ikke starte~
Fra : Jesper

Dato : 17-03-04 15:14

Hej,

Jeg hat en ford mondeo 2002 St-car. Det er en 2.0 L disel og jeg har
et spørgsmål vedrørende forvarmer-lampe som blinker når jeg prøver at
starte bilen. Det er noget som sker en gang i mellem og når det sker
kan jeg ikke starte bilen. Det vare typisk 20-30 sekunder hvorefter
jeg kan starte bilen uden problemer.
Er der nogle som ved hvad der kan være galt ? Jeg har stadigvæk to
måneder tilbage af garantiperioden.

mvh
Jesper Abrahamsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 17:20

> [...]
> jeg kan starte bilen uden problemer.
> Er der nogle som ved hvad der kan være galt ? Jeg har stadigvæk to

Jamen så kør da trygt ned til Ford med den, den har ganske sikkert logget en
fejl i fejllageret.
Den kan Ford udlæse med deres testgrej.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Paw Jensen

Dato : 17-03-04 20:39

På nogle nyere dieselbiler, er det et tegn på at startspærren ikke
"afkoder", når forvarmerlampen blinker under startforsøg....

Paw