vanktank
Fra : Alf

Dato : 17-03-04 14:03

I efteråret fyldte jeg et par liter eddikesyre i vandtanken, efter
anbefaling fra et par stykker i denne gruppe.

Hva, nu. skal jeg blot skylle med rent vand 3 gange (ligesomm med ´min
kaffemaskine) og så er tanken i orden?

--
~~~~~~~~~~~~~~~~
Hilsen Alf

Fra : The Kilfilter Killer~

Dato : 17-03-04 17:13

Uheldigvis faldt Alf over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> anbefaling fra et par stykker i denne gruppe.

> Hva, nu. skal jeg blot skylle med rent vand 3 gange (ligesomm med

Ja...

Det meste af syren er nok blevet neutraliseret af den kalk, der er i
tanken.

Lugter det stadig, så skyller du bare igen. Det er de fine ved
eddikesyre, det fjerner de mest almindelige baktusser og alger, men
slår ikke os andre ihjel.

Claus Tersgov