køb af kul til starter
Fra : Henrik Bruhn

Dato : 15-03-04 12:53

Hej.

Nu er det endelig forår, og så virker starteren ikke
Men det er vist bare kullene

Hvor går man hen for at købe sådan nogle til en Honda Dominator?

mvh
Henrik Bruhn

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-03-04 15:48

"Henrik Bruhn" <hb@nospam.dk> wrote in message
> Hvor går man hen for at købe sådan nogle til en Honda Dominator?

Hmm. Den var svær. En Honda forhandler? (oops, undskyld)

Jeg vil tro at Schnabel har den slags, men Agusta-Claus er også et bud, hvis
du har tid til at vente/snakke. Er du heeelt vild med nethandel, så check
www.louis.de og www.davidsilverspares.co.uk

Det er nemmere at give fornuftige bud, hvis du skriver hvor du kommer fra.

vh
Torben

Fra : Grunnet

Dato : 15-03-04 17:42

Henrik Bruhn wrote:
> Hej.
>
> Nu er det endelig forår, og så virker starteren ikke
> Men det er vist bare kullene

Eller måske bare batteriet der er blevet træt.

--
Steen (der har prøvet at pille starteren af og teste den, for at finde ud af
at det bare var batteriet der var blevet for gammelt)

---

Fra : Armand

Dato : 16-03-04 02:57

"Grunnet" <steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk> skrev i en meddelelse

> Eller måske bare batteriet der er blevet træt.

Startkabler til bil eller autobatteri er en god måde at sikre sig om det er
strømmangel eller ej!

> --
> Steen (der har prøvet at pille starteren af og teste den, for at finde ud
> af at det bare var batteriet der var blevet for gammelt)

--
Armand.
(Der engang nåede at investere i et nyt batteri førend han opdagede at