Continental Premium Contact 205/65 R15 94W
Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 21:18

Continental Premium Contact 205/65 R15 - W-mærkede på grund af
topfarten (ZR, W eller Y).
Er der nogen i DK, der stikker denne pris hos Reifendirekt?
879,60 kr leveret. Det skal være på Sjælland.

Jeg bliver nødt til at købe Continental igen -> har ikke haft et bedre
dæk i mange år: Fremragende grip i vådt og tørt samt lang holdbarhed.

/Mogens

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 15-03-04 21:33

> Er der nogen i DK, der stikker denne pris hos Reifendirekt?
> 879,60 kr leveret. Det skal være på Sjælland.

Selv med meget gode forbindelser til dækleverandører, er det sjældent du
finder noget billigere end hos Reifendirekt.

MVH Klaus

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 21:48

On Mon, 15 Mar 2004 21:33:08 +0100, "Klaus Rejkjær"
<rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Selv med meget gode forbindelser til dækleverandører, er det sjældent du
>finder noget billigere end hos Reifendirekt.

Helt enig - men det sker jo, at Point S eller andre slår prisen.
Men desværre noget med at skrive derind: www.point-s.dk

/Mogens

Fra : Jens

Dato : 15-03-04 22:37

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bliver nødt til at købe Continental igen -> har ikke haft et bedre
> dæk i mange år: Fremragende grip i vådt og tørt samt lang holdbarhed.

Så vidt jeg kan se koster de 928 kr i den danske afdeling af
"Reifendirekt" - hvor ser du dem til 879,60?

Jens

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 23:07

On Mon, 15 Mar 2004 22:36:49 +0100, "Jens" <mugarbeNOSPAM@webspeed.dk>
wrote:

>Så vidt jeg kan se koster de 928 kr i den danske afdeling af
>"Reifendirekt" - hvor ser du dem til 879,60?

Via www.daekonline.dk

/Mogens

Fra : Snusken

Dato : 16-03-04 19:05

En smut til point-s.de (Bauer i Flensburg) giver sikkert en
konkurrencedygtig pris.

mvh Eric