Fiesta med 130.000 Km?
Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 21:20

hallo

Er ved at købe en lille bil til en jeg kender, har lidt kig på nogle
fiesta'er med tomatkasse til en 65.000 Kr. Årgang 98 men de har begge gået
en 100-130.000 Km.

Det er meningen at bilen skal holde ca. 10 år med ca. 5-10.000 Km pr år. Er
der nogen som har en idé til om det er helt urealistisk (når nu det ikke er
med mig ved roret)?
Bilen bliver kørt MEGET pæn osv.

Er det for meget at give?..........umiddelbart det eneste jeg lige kunne
finde i den størrelse når det skal være med tomatkasse og det IKKE må være
opel.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : \(5220\)Morten Kølbæ~

Dato : 14-03-04 21:39

> Er ved at købe en lille bil til en jeg kender, har lidt kig på nogle
> fiesta'er med tomatkasse til en 65.000 Kr. Årgang 98 men de har begge gået
> en 100-130.000 Km.

Hej

Nogle af de fiesta'er har en vist svagt knast, så de sjældent går meget over
km 100.000 før renovering.
Check for en sikkerhedskyld.

Mvh Morten