opgradering af motor
Fra : Kim Persson

Dato : 26-04-01 17:47

Hvis nu det kunne lykkes mig at udskifte min 550ccm motor med en anden
750ccm motor.
skulle den så til syn igen?
og er der evt. nogen der har erfaring med dette indgreb?

kim
Cbx 550-f2

Fra : Asger Steffensen

Dato : 26-04-01 20:47

"Kim Persson" <5th@image.dk> wrote in message
> Hvis nu det kunne lykkes mig at udskifte min 550ccm motor med en anden
> 750ccm motor.
> skulle den så til syn igen?
> og er der evt. nogen der har erfaring med dette indgreb?

Mon ikke loven siger max 20% effektforøgelse, og ellers omsyn, omvurdering
og ny afgift! Så regn med at det bliver bøvlet at syne skidtet.
Bortset fra det, så husk lige at tune stel, bremser, affjedring, etc., så
det matcher den forøgede effekt!

Asger
ZX-10