polering af båd
Fra : Brian Jensen

Dato : 10-03-04 23:06

hej gruppe

Nu er jeg den lykkelige ejer af en lille kabinebåd (15" på trailer) som
bliver brugt til lystfiskeri. Den har 3-4 år på bagen. Og vejr og vind har
efterhånden sat sit præg på den.

Spørgsmålet er så: Hvor kan man få såden en glasfiberbåd, gejlet op så den
står flot og skinnede igen?? (et firma ??). Det er jo min lille baby vi
snakker om .

Det jeg ellers går og forestiller mig.
Er at man kunne finde en "gammel søulk" (med pibe og tatovering) som har
sejlet træskibe i sine unge dage, men dog her på sine gamle dage også har
set fortræffelighederne i glasfiber og ynder at gå og pusle og nusle om
sådanne både. Det gør jo heller ikke noget, at manden/kvinden lider af en
polerings fettich. (Jeg er sikker på der findes folk der gør det
..............)
Jeg kan selvfølgelig selv give en hånd med, hvis det påkræves. Og en
rimelig erkendelighed vil selvfølglig også falde af.

Jeg foretrækker selv den sidste løsning. Da den "klinger" rart i mine ører
(pusle/nusle) + det har en god psykologisk effekt i min hjerne, kan jeg
mærke
"Nu tager vi en kop kaffe og så snakker vi om sagerne".............. Istedet
for min baby bare bliver et tilfældigt hastejob hos et firma.

Men hovedsagen er at det bliver gjort ORDENTLIGT !!!

I princippet kunne jeg selv gå igang. Men jeg tror, at jeg kun selv kan lave
et "middelmådigt" resultat.

håber at høre nogle bud. Enten på det ene eller andet.

Bor i Århus

mvh

Brian

Fra : Lars Clement

Dato : 15-03-04 10:58

min baby ta'r jeg mig da selv af. Resultatet kan jeg ikke prale af men....
forventningens glæde du ved.
Næh jeg syntes da at indsats og resultat hænger udmærket sammen, og
glasfiber er da taknemligt at pudse og polere på. Iøvrigt tror jeg , de
fleste " søulke" med eller uden pibe selv har fundet noget at pudse kluden
på !!!
Min op skrift : " nu henter vi en øl i skuret, sætter os op i båden og
tænker på alt det man liiige kunne gøre." udfør herefter ca. 10 % og sejl
en tur. efter hver tur, får du således en flottere og flottere båd
Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk