Hyosung Comet GT 650
Fra : Nicolai

Dato : 14-03-04 20:18

Hej

er der nogen der kender til den.... test eller ..... ?

den ligner unægtelig Suzuki Sv
hvis den er lige så velkørende som Sv 650 må den blive et hit til den pris.

hilsen
nicolai

Fra : Hekto

Dato : 14-03-04 20:28

In article <4054afed$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, n.l@pc.dk
says...
> den ligner unægtelig Suzuki Sv
> hvis den er lige så velkørende som Sv 650 må den blive et hit til den pris.

Nej, jeg tror den er 10.000 for dyr, til at blive et hit.
Når man står og skal vælge, så betyder 15.000 mere for en SV650 vist
ikke så meget.
Der skal være en 'gevinst' ved at købe noget nyt og uprøvet.

.... tror jeg.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Richard

Dato : 14-03-04 20:35

Nicolai wrote:

> er der nogen der kender til den.... test eller ..... ?

Den er bl.a omtalt i Touring Nyts årsoversigt fra forleden...

> den ligner unægtelig Suzuki Sv
> hvis den er lige så velkørende som Sv 650 må den blive et hit til den pris.

....hvori det bl.a. nævnes, at den er lavet i samarbejde med S., har
tungere ramme af jern, men efter H.s mening et par heste mere på toppen.

Men der er noget rivende galt med prisen i DK, for i D er katalogprisen
godt 21 pct under samme for SV650, så den burde ikke koste over 70.000,
snarere et par tusind under

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Sune

Dato : 14-03-04 20:57

Der står lidt her :

http://www.unicparts.dk/pdf/info-hyosunggt650.pdf

--
vh Sune
Honda VF500 FII, Yamaha XJ 600

Fra : ls

Dato : 20-03-04 17:05

Den er efter min mening alt for dyr. Navnet er jo totalt ukendt i DK, og jeg
ville personligt ikke risikere mine sparepenge som prøveklud. Jeg ville
derfor foretrække en Suzuki.

Fra : K

Dato : 20-03-04 18:42

"ls" <larsskar@sletdettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Den er efter min mening alt for dyr. Navnet er jo totalt ukendt i DK, og
jeg
> ville personligt ikke risikere mine sparepenge som prøveklud. Jeg ville
> derfor foretrække en Suzuki.

Ja med en pris på 74.900.- er Hyosung GT 650 for dyr, så kan man jo lige så
godt smide de sidste slanter for at få en ny model Suzuki SV 650 til
86.995.-

http://www.unicparts.dk/pdf/info-hyosunggt650.pdf

PS : jeg mener ved tidligere søgning på nettet at have set at der nogle få
steder i DK står nogle gamle modeler Suzuki SV 650 til ca. 80 K