Blackbird '05
Fra : MKS - 74

Dato : 14-03-04 16:54

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-03-04 17:36

MKS - 74 wrote:
> http://62.79.120.117/Blackbird2005.jpg

Hmm det er da lige før at man skal vente med at invisterer i den til næste
år.... hmm
Sweet
--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 14-03-04 21:47

> Hmm det er da lige før at man skal vente med at invisterer i den til næste
> år.... hmm

...eller bare blive ved med at vente, det er jo stadigvæk en hOnda :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Peter Hansen

Dato : 14-03-04 22:03

> ..eller bare blive ved med at vente, det er jo stadigvæk en hOnda :)

Ja, eller samle en masse tomme flasker, og få råd til en brækgrøn tupperware
kawa.

Fra : Kenneth T

Dato : 15-03-04 15:31

> Ja, eller samle en masse tomme flasker, og få råd til en brækgrøn
tupperware
> kawa.

Hvad er det for noget vrøvl at skrive, hvem vil ha en grøn, når alle ved at
det er den blå farve, som er den hurtigste :)

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-03-04 17:10

Kenneth T wrote:

> Hvad er det for noget vrøvl at skrive, hvem vil ha en grøn, når alle
> ved at det er den blå farve, som er den hurtigste :)

sådan noget pjat. ninja er grøn, og blackbird er sort. basta. Sådan har det
altid været og sådan vil det altid være... ... Blå ?? tsk. er det en
screwqsuki?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-03-04 17:13

> sådan noget pjat. ninja er grøn, og blackbird er sort. basta. Sådan
> har det altid været og sådan vil det altid være... ... Blå ??
> tsk. er det en screwqsuki?

Måske en Nissan Bluebird?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-03-04 17:29

Martin Sørensen wrote:

> Måske en Nissan Bluebird?

hehe . Måske man kan få en sidevogn med 2 hjul på?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 15-03-04 17:43

On Mon, 15 Mar 2004 17:09:38 +0100, "Brian Laursen"
<REMOVEBrian.W@stofanet.dk> wrote:

>sådan noget pjat. ninja er grøn, og blackbird er sort. basta. Sådan har det
>altid været og sådan vil det altid være... ... Blå ?? tsk. er det en
>screwqsuki?
Mig bekendt findes BB også i Blå

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-03-04 18:06

Poul-M Olsen wrote:

> Mig bekendt findes BB også i Blå
>
> Mvh.
> Skyrider#1
> www.oddscafe.dk
> Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

en bluebird... ikke en blackbird

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 15-03-04 19:08

On Mon, 15 Mar 2004 18:05:59 +0100, "Brian Laursen"
<REMOVEBrian.W@stofanet.dk> wrote:

>en bluebird... ikke en blackbird
Okey Okey siger vi det *ggg*
Men lige engang mere B.L Plz klip i dine indlæg.
På forhånd tak.!

Fra : Armand

Dato : 16-03-04 02:18

"Brian Laursen" <REMOVEBrian.W@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> en bluebird... ikke en blackbird

Så meget desto bedre, for der findes næsten ikke noget hurtigere end
Bluebird's (á Campells rekordsættere)

- -
Armand.

Fra : Finn Andersen

Dato : 15-03-04 19:34

"Poul-M Olsen" <skyrider19@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mig bekendt findes BB også i Blå

Kalder man så den grå BB, for en grå-bird eller GRÅSTÆR.... ??????

Mvh FinnXV750 nu på en black-XV750... hmmm gad vide om den så kan kaldes
for BLACK-ADDER..?

Fra : Kenneth T

Dato : 15-03-04 20:09

> sådan noget pjat. ninja er grøn, og blackbird er sort. basta. Sådan har
det
> altid været og sådan vil det altid være... ... Blå ?? tsk. er det en
> screwqsuki?

Hårde ord fra en mand uden MC :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Brian Laursen

Dato : 16-03-04 07:31

Kenneth T wrote:

> Hårde ord fra en mand uden MC :)

avavav....

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-03-04 17:01

Hejsa

Kenneth T wrote:
> Hvad er det for noget vrøvl at skrive, hvem vil ha en grøn, når alle ved at
> det er den blå farve, som er den hurtigste :)

Den sorte er så hurtig at du ikke en gang når og se den!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja (Sort)
Don't take life to serious......

Fra : Kenneth T

Dato : 16-03-04 23:54

> Den sorte er så hurtig at du ikke en gang når og se den!
>
> Mvh Emil
> --
> Kawasaki ZX-6R 636 Ninja (Sort)

Jeg har altid drømt om at gi en af de der langsommere sorte
baghjul............
Vi hellere få prøvet om sort virkelig er en lige så hurtig farve som blå
engang til sommer :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-03-04 09:16

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> writes:

> Jeg har altid drømt om at gi en af de der langsommere sorte
> baghjul............
> Vi hellere få prøvet om sort virkelig er en lige så hurtig farve som blå
> engang til sommer :)

Ignoranter. Grønne Kawasakier _er_ de hurtigste.

Sort er jo nærmest en fornærmelse mod dette hæderkronede mærke og blå er
bare... mærkeligt

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 17-03-04 00:55

On Tue, 16 Mar 2004 17:00:54 +0100, Ninja Rider
<Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote:

>Den sorte er så hurtig at du ikke en gang når og se den!
>
>Mvh Emil
Især om Natten :P

Fra : Kenneth T

Dato : 17-03-04 19:45

> Især om Natten :P

Det ER svært at se en sort motorcykel i sidespejlet, om natten :)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-03-04 23:11

Det ser lidt lovende ud. Tidligere gik rygtet på at det ville blive en
konkurrent til ZZR1200, det håber jeg ikke, for så er den ikke aktuel for
mig (for meget touring og for lidt race).

Men efter billedet at dømme, holder de vist stilen fra den nuværende model,
men det må tiden jo vise. Men prisen er jo afgørende...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-03-04 07:41

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
>
> Men efter billedet at dømme, holder de vist stilen fra den nuværende
> model, men det må tiden jo vise. Men prisen er jo afgørende...

Jeg har oxo stået og tippet lidt over den.. Jeg kan skutte rigtig finde ud
af om der er for lidt " race" over den i forhold til et f.eks Fejeblad....
Men nu tager jeg sku chancen.. Den er stadig fed og utrolig flot. Onsdag er
en rigtig god dag... Der har jeg nemlig føds´dag, og solen skinner, varmere
vejr, og nåhh ja så giver jeg mig selv en blackbird i fødselsdagsgave....

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155