billigt forrør til MZ 150 ETZ
Fra : Thomas

Dato : 13-03-04 16:23

Hej

Hvor henne finder jeg det billigste forrør til en MZ 150 ETZ??

Mvh Thomas

Fra : Bent Eriksen

Dato : 13-03-04 23:16

"Thomas" <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor henne finder jeg det billigste forrør til en MZ 150 ETZ??
>
> Mvh Thomas

Jeg ved ikke om det er det billigste, men du kan købe et forrør her:
http://members.tripod.com/~roedmose/prntfile.htm#pris9

/Bent

Fra : "> Allan

Dato : 14-03-04 12:18

> Hej
> Hvor henne finder jeg det billigste forrør til en MZ 150 ETZ??

Skulle selv ud og lede for 1 års tid siden. Prøvede hos www.mz-b.de men de
har ikke ret meget til 150'erne...
Så jeg lavede et selv - oppe hos den lokale smed. Pris 50,- kr. inkl. den
hjælp jeg fik + kaffe.

Mvh
Allan

Fra : Thomas

Dato : 15-03-04 07:03

> Skulle selv ud og lede for 1 års tid siden. Prøvede hos www.mz-b.de
> men de har ikke ret meget til 150'erne...
> Så jeg lavede et selv - oppe hos den lokale smed. Pris 50,- kr. inkl.
> den hjælp jeg fik + kaffe.

Selvfølgelig! smart!
Var det "bare" at bukke et almindeligt rør i de rigtige krumninger?? for så
skulle jeg selv kunne klare det!

Mvh Thomas

Fra : Moller

Dato : 14-03-04 16:22

"Thomas" <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor henne finder jeg det billigste forrør til en MZ 150 ETZ??

Ole Bendtesen... det kan ike gøres biligere...

Nu det er en ETZ model... deler den så ikke med ETZ 125 ??

VH
Lars Molnit