hva saa, er i rigtige bikere eller ?
Fra : Per Jakobsen

Dato : 13-03-04 06:39

Test jer selv her. !!

http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm

jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

--
Per
Volusia owner

Fra : Ped

Dato : 13-03-04 06:49

30% - Do you even own a motorcycle? You'll never be a Biker if you're
driving around in a mini van...

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-04 09:10

"Per Jakobsen" <pjakoben@indy.rr.com> skrev i en meddelelse
> Test jer selv her. !!
>
> http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm
>
> jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

40% It is time for something a little larger than that Moped your big sister
handed down to you. Get a real motorcycle and there still might be hope.

man får vel ikke meget mere, medmindre man kører Harley? Pøj!

Dannie

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-03-04 09:36

> http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm
>
> jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

40%.

Grineren det her spørgsmål...

9) Why did motorcycle riders start wearing chaps?
a) They matched the leather jackets they wore.
b) To protect their legs from dogs and rocks.
c) To keep their legs warm.
d) To keep motor oil off their pants.

Jeg svarede naturligvis d. Hvilket i øvrigt også er det rigtige svar... oh
well - de må have kørt HD.

Fra : p.jarnbak

Dato : 13-03-04 10:31

"Per Jakobsen" <pjakoben@indy.rr.com> wrote in message
> Test jer selv her. !!
>
> http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm
>
> jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

50% her, så jeg er første års køre.
Hej Palle.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 13-03-04 12:04

Per Jakobsen wrote:
> Test jer selv her. !!
>
> http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm
>
> jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

Jeg fik 20%

Jeg lader resultatet stå for sig selv.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Armand

Dato : 13-03-04 11:57

"Per Jakobsen" <pjakoben@indy.rr.com> skrev i en meddelelse
> Test jer selv her. !!
>
> http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm
>
> jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

Bare rolig, jeg kom godtnok lidt højere, men det var godt hjulpet af
heldige estimeringer (hvem fanden ved hvilken kniv der er mest populær) og
lidt løgn (jeg har ikke én eneste tatovering), samt slagtet på at det sågu'
da er umuligt at vide at Sonny Barger kunne have peget på Honda, og at en
dansk håndværker tjener for meget!

Men jeg er heelt sikker på at den med 1% er forkert!
Mig bekendt stammer skikken fra en biker-ping'er (måske ligefrem Sonny
Barger, elller muligvis ligefrem et citat fra en Easy-rider film??) engang
for længe siden udtalte at det kun var 1% af motorcyklister der var nogle
slemme drenge, og det er dét rygte at potens-svage vest-bærere sidenhen har
gemt sig under v.h.a. 1%-mærket :-|

--
Armand.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 13-03-04 12:57

Armand wrote:
> [...]
> der var nogle slemme drenge, og det er dét rygte at potens-svage
> vest-bærere sidenhen har gemt sig under v.h.a. 1%-mærket :-|

Jeg troede, at det betød, at man havde dræbt en eller anden (eller også er
det et af de andre mærker), men jeg er i hvert fald også helt sikker på, at
det svar, de giver, er forkert.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500 og altså ikke biker

Fra : Pwh

Dato : 13-03-04 13:08

Armand wrote:
> [...]
> heldige estimeringer (hvem fanden ved hvilken kniv der er mest
> populær) og lidt løgn (jeg har ikke én eneste tatovering),

Nu skuffer du mig Armand, jeg troede da at alle vidste at en Buckknife
er den eneste rigtige kniv for bikere, og at du samtidigt åbent indrømmer
at du slet ikke er blevet sværtet er også at stramme den

/Jens (der både ejer en Buckknife og er tatoveret, scorede 45% i testen)

Fra : Armand

Dato : 13-03-04 14:37

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skuffer du mig Armand, jeg troede da at alle vidste at en Buckknife
> er den eneste rigtige kniv for bikere,

Hvorfor vide når man kan gætte!

> .....og at du samtidigt åbent indrømmer at du slet ikke er blevet sværtet
> er også at stramme den

Hvorfor eje, når man kan gætte!

--
Armand.
(der højest kan mønstre en bremsestreg i underbukserne)

Fra : Pwh

Dato : 13-03-04 15:37

> Hvorfor vide når man kan gætte!

Hæ, det er vel ikke sådan at du ønsker at vi læser dine indlæg i fremtiden
Men det forklarer unægteligt hvorfor at du tit har viden om de mest
besynderlige emner

/Jens

Fra : Armand

Dato : 13-03-04 17:25

> Hæ, det er vel ikke sådan at du ønsker at vi læser dine indlæg i fremtiden

> Men det forklarer unægteligt hvorfor at du tit har viden om de mest
> besynderlige emner

*Hrmmf*

--
Armand.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-03-04 00:59

> Men jeg er heelt sikker på at den med 1% er forkert!
> Mig bekendt stammer skikken fra en biker-ping'er (måske ligefrem Sonny
> Barger, elller muligvis ligefrem et citat fra en Easy-rider film??)

Jep, det er rigtigt... Jeg ved dog heller ikke hvem som udtalte det.

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-03-04 01:02

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote in message

> Jep, det er rigtigt... Jeg ved dog heller ikke hvem som udtalte det.

Nå ja....... nu ved jeg det så..

'One Percent' is a term coined after a gathering of the American Motorcycle
Association's 'Gypsy Tour'. On July 4, 1947, 3000 riders descended on
Hollister, California which was sponsoring a 'dirt hill climb'. When
violence broke out the American Motorcycle Association issued a statement
saying that 99% of riders were respectable, pleasure riders and the other
one percent were troublemakers. Since that date many clubs and groups have
referred to themselves as the 'one percent'. This category is devoted to
sites related to one percent clubs.

Thóre
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Armand

Dato : 14-03-04 23:31

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> referred to themselves as the 'one percent'. This category is devoted to

Så fik vi dét fastlagt: Det er Motorcyclecity der er nogle knallerthjerner
:-|

Egentlig burde man sende dem regningen på at man nu bliver nødt til at leje
den film og kontrollere om det nu ikke alligevel var en BSA at Marlon kørte
på :-/

--
Armand.
(Egentlig er det sjovere at knække quizz-mastere end at løse qizz's

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-03-04 13:43

Armand wrote:
> [...]
> slagtet på at det sågu' da er umuligt at vide at Sonny Barger kunne
> have peget på Honda, og at en dansk håndværker tjener for meget!

Sonny Barger udtalte (i forbindelse med udgivelsen af hans bog i 2000 (?) at
den eneste rigtige motorcykel faktisk er en BMW, eller at det i hvert fald
er hans foretrukne mærke, men at traditionen kræver at man som biker kører
HD... jeg mener faktisk også, at han direkte skriver det i bogen. Men man
har vel et standpunkt, til man tager et nyt?

> [...]
> der var nogle slemme drenge, og det er dét rygte at potens-svage
> vest-bærere sidenhen har gemt sig under v.h.a. 1%-mærket :-|

Hvis man lurer svar-listen igennem (ikke forklaringerne, men den øverste
del), står der rent faktisk også at det korrekte svar til sp.2 er "c"... så
deres egen forklaring til svarene er altså også lidt hen i hegnet.

Jeg fik forøvrigt 30%... ingen tuscher, ingen våben, overholdt servicebog,
og standard toolkit vejer åbenbart tungt på vægtskålen.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Babba-Papa

Dato : 13-03-04 15:56

Der var engang en bruger ved navn "Per Jakobsen"
<pjakoben@indy.rr.com> der skrev:

>Test jer selv her. !!
>
>http://motorcyclecity.com/Real_Biker_Test/popquiz.htm
>
>jeg fik 35%, og betegnelsen scooter rider !!.

Det gjorde jeg også, og tadaaaa jeg kører 45'er, så deeeet...
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !