tilsalg Nos/lattergas universal kit t.4 cy~
Fra : Denis

Dato : 13-03-04 00:14

tilsalg Nos/lattergas universal kit t.4 cyl. mask. ubrugt stadig i pakke,
kr. 7.500

Fra : Berthil Forrest

Dato : 13-03-04 00:32

"Denis" <muki@stofanet.dk> wrote in message
> tilsalg Nos/lattergas universal kit t.4 cyl. mask. ubrugt stadig i pakke,
> kr. 7.500

Prøv dk.marked.privat.motorcykel

-Berthil

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-03-04 13:35

"Denis" <muki@stofanet.dk> wrote in message
> tilsalg Nos/lattergas universal kit t.4 cyl. mask. ubrugt stadig i pakke,
> kr. 7.500

Så har du droppet planen om at smide det på kan jeg forstå ! hvorfor ???

--
Steen
No bike at the moment.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 13-03-04 13:43

> tilsalg Nos/lattergas universal kit t.4 cyl. mask. ubrugt stadig i pakke,
> kr. 7.500

var det ikk dig som skrev at du lige havde købt det, for 3-4 uger siden?

bo-gsxR