Så kom min dragt endelig.
Fra : Johnny Johansen

Dato : 12-03-04 12:39

Så kom min Alpinestars dragt endelig! Jeg købte den på Ebay.de til 2600 kr,
og den er splinter ny!!! Det skal lige siges at nyprisen her hjemme er 5500
kr. Jeg var dog nervøs for at han havde taget røven på mig. Jeg overførte
pengene til sælgers konto og han bekræftede at pengene var gået ind på hans
konto d. 1/3-2004. Herefter hørte jeg ikke en lyd, og han svarede ikke på
mails eller pr. telefon!! Men jeg fik et svar fra ham d. 10/3-2004 hvor han
fortalte at han havde sendt dragten nogen dage før, og så kom den så i
dag....Pyyyyyha! Jeg troede lige jeg skulle tages for hårdt i røven ved min
første Ebay handel.
Billeder af dragten og første testkørsel kan ses på min dfmc.dk profil.

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 12-03-04 17:00

"Johnny Johansen" skrev i meddelelsen

> Billeder af dragten og første testkørsel kan ses på min dfmc.dk profil.

Den ser jo fin ud. Så mangler du bare støvlerne

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271