Fjerne klistermærker på tanken
Fra : frbi

Dato : 11-03-04 19:31

Sidst jeg købte ny mc, fjernede jeg det grimme advarselsklistermærke på
tanken, med en hårtørrer. På den nye model er der hele to grimme mærker. Er
der nogen der har en bedre metode end en hårtørrer ?. Er der nogen der har
oplevet at lakken er blevet ødelagt af metoden ?.

Hilsen Frank

Fra : Tobias Larsen

Dato : 11-03-04 19:34

"frbi" <Xfrbi@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen der har en bedre metode end en hårtørrer ?. Er der nogen der har
> oplevet at lakken er blevet ødelagt af metoden ?.

Jeg har selv fjernet mit med mors hårtørrer, det virker ganske fint! Start i
det ene hjørne med at varme, efterhånden som varmen fordeler sig vil det
være ganske enkelt at pille øjebæen af. Det er MEGET VIGITIG IKKE at kratte
i mærket INDEN det er blevet varmet op og blødgjort.

Tobias, CB 500 uden advarsel på tanken

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 11-03-04 19:37

brug du bare en hårtørrer......

Fra : Frank

Dato : 12-03-04 00:37

Hej
Jeg har kradset mærkerne af med neglene, og fjernet limen med husholdning
sprit.

Hilsen frank
CBR 600 F4