Åbent hus hos Bike-Shoppen
Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 11-03-04 18:09

Åbent hus
Lørdag den. 27 og søndag den. 28 marts - kl. 10.00 - 16.00

Vi har demokørsel på følgende mc'ere:

Moto Guzzi Breva 750 - Moto Guzzi California Special Sport

Aprilia RST 1000 Futura - Aprilia SL 1000 Falco

Vi har masser af nye varer på lager bla. IXS tøj og Granuzzi sæder.

...Pølsevogn, rullefelt og tatoos...

Den nye Yamaha FZ6 600 S kan ses i alle farver.

(Vi håber også at kunne vise den nye Yamaha R1 og FZS 600 Naked)

Hele vores udstyr afd. er blevet gjort større og vi har fået en afd. med mc
tøj til piger.

Held Nomi, flot dame jakke, XS til XXXL til kun 1.495,-

Vi byder selvfølgelig også på lidt at spise og drikke.

Alle er meget velkomne - nye som gamle kunder.

www.Bike-Shoppen.dk

Gl. Skivevej 78 N - 8800 Viborg - 86 62 83 55

Fra : Brian Laursen

Dato : 11-03-04 18:36

Kaj Gasseholm ... To respond by E-mail remove ZEROCRAP from address

Ingen kaffe???

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : anders majland

Dato : 11-03-04 19:54

> Ingen kaffe???

Hvordan plejer du at indtage kaffen - Jeg plejer at drikke min ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-03-04 11:21

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> writes:

> Hvordan plejer du at indtage kaffen - Jeg plejer at drikke min ...

Intravenøst! :)

> --
> Anders dot Majland at jyde dot dk
> email address in header is not valid