Mega unbaco nøgle tiil Kawaforhjul?
Fra : Ninja Rider

Dato : 10-03-04 21:48

Hejsa

Jeg ville i dag lige have forghjulet af, men men men.......
Der sider sammen med en MEGA stor unbaco skrue i en størelse jeg ikke
umildbart har....
Hvad gør jeg for at få den løsnet?

Her er billedet af den:
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=100_0335.jpg&m=full

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-03-04 21:50

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ville i dag lige have forghjulet af, men men men.......
> Der sider sammen med en MEGA stor unbaco skrue i en størelse jeg ikke

Køber en umbraco-top i den rigtige størrelse og skruer hjulet af med den !

Du kan få sådan en i et vel assorteret byggemarked, en værktøjshandler... og
selvfølgelig i Butikken (biltema)

Thore--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-03-04 21:52

Ninja Rider wrote:
> Hvad gør jeg for at få den løsnet?

"use a bigger hammer"

Btw. har du fået min mail?

--
-jens
RSV1000

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 22:06

Passer din tændrørs nøgle ikke i modsat , hvis du forstår hvad jeg mener

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-03-04 22:50

Hejsa

Per Emborg wrote:
> Passer din tændrørs nøgle ikke i modsat , hvis du forstår hvad jeg mener

Du siger sQ da noget der.... Det havde jeg ikke lige tænkt på!

Mvh Emil

Fra : Per Emborg

Dato : 10-03-04 22:57

Det gør den på venstre side men ikke i højre , så løs bolten lidt og de 4
små umbacco og et lille dask så er den ude , (Måske)
som venter på et par dæk og skal skifte på konens ZX9R

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-03-04 22:51

Hejsa

Jens Arnfast wrote:
> "use a bigger hammer"
> Btw. har du fået min mail?

Nope. Har ikke modtage nogen mail fra dig.
Gundersen@tdcadsl.dk ikke tdcadsl.danmark.dk

Mvh Emil

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-03-04 23:05

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg ville i dag lige have forghjulet af, men men men.......
> Der sider sammen med en MEGA stor unbaco skrue i en størelse jeg ikke

Gå ned til den lokale Johannes Fogh/Silvan/whatever, og find 2
møtrikker der passer netop indeni hullet og en bolt som passer dertil.
Vær opmærksom på at en M12 ikke er 12mm mellem de paralelle flader på
møtrikken :-/

Ellers har jeg en 19mm unbraco, som måske passer (København/Malmø).

/Kai

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-03-04 08:09

> Jeg ville i dag lige have forhjulet af, men
> Der sider sammen med en MEGA stor unbaco skrue i en størelse jeg ikke
> umildbart har....

Hej Emil

Du køber en MEGA unbracho ½" top. Det er nok en 17mm. Det kan du måle med en
skydelære. I klubben købte vi nogle billige toppe ved www.biltema.dk/. Jeg
har lige fundet dem på hjemmesiden, og de koster 30kr stk. Køb dem, og undgå
fusk på din ellers så pæne Kawa. Køb de størrelse du skal bruge. Kawa bruger
store unbrachoer rundt omkirng. Gå en runde. og se hvad størrelse du skal
bruge.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Armand

Dato : 11-03-04 20:03

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:UfU3c.28$p%3.20@news.get2net.dk...

> Du køber en MEGA unbracho ½" top. Det er nok en 17mm. Det kan du måle med
> en skydelære. I klubben købte vi nogle billige toppe ved www.biltema.dk/.

Bager din forræder!
"Armand-pro tools" sponsede (eller var det en byttehandel?) dig ikke et sæt
mega-unbrako nøgler for at du skulle anbefale folk at handle i biltema :-|

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-03-04 08:29

> Bager din forræder!
> "Armand-pro tools" sponsede (eller var det en byttehandel?) dig ikke
> et sæt mega-unbrako nøgler for at du skulle anbefale folk at handle i
> biltema :-|

De sælger ikke større end 17mm og jeg skulle bruge 19, 22 og 24mm. Dem
skaffede du. Mange tak for det.

Fra : Armand

Dato : 12-03-04 15:10

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:NEd4c.31$JQ7.9@news.get2net.dk...

> De sælger ikke større end 17mm og jeg skulle bruge 19, 22 og 24mm. Dem
> skaffede du. Mange tak for det.

Nårh! De kán ikke konkurrere de sataner!

--
Armand.
(Stifter af Armand-pro værktøjsfabrikationen til bl.a. Ducati og Yamaha

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-03-04 20:12

Hejsa

Armand wrote:
> Nårh! De kán ikke konkurrere de sataner!
> (Stifter af Armand-pro værktøjsfabrikationen til bl.a. Ducati og Yamaha
> R1/R6)

Har du en 22mm unbacho top til salg?

Mvh Emil

Fra : Kenneth T

Dato : 11-03-04 17:06

> Jeg ville i dag lige have forghjulet af, men men men.......
> Der sider sammen med en MEGA stor unbaco skrue i en størelse jeg ikke
> umildbart har....
> Hvad gør jeg for at få den løsnet?

Mål med en skydelære hvile størrelser du skal bruge.
Billig løsning: gå så i Silvan og køb nogle rør-nøgler som passer (måle dem
udvendigt med din skydelære) 20-30 kr stk
Dyr løsning: køb umbacho toppe, eller nøgler i den lokale værktøjsbutik.

Alternetiv løsning: lån nøglerne på arbejdet :)

-
MVH
Kenneth T
ZX12R ...med 19 & 22mm umbacho