Aldrig mere Avon Azarro !!!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 10-03-04 17:04

Efter blot 1500 Km på et sæt Avon azarro er de mere eller mindre skidt
ned, det er efter min bedste overbevisning simplethen uacceptabelt.
Grip´et i dækkene er jeg bestemt heller ikke tilfreds med den SEJLER rundt
i kruver

Det skal lige nævnes at dette er pendler Km og jeg pendler mellem Malmø og
Kbh Ca 100 Km ialt om dagen, og det derfor som det absolut MESTE går
ligeud af motorvej i moderat fart dvs max 140 !!

Men nu da jeg skal have nye dæk på "knallerten" En Honda Cbr 1000 F Sc24

Hvad skal jeg så vælge ??? Kom med nogle gode ideer jeg ville allerhelst
have masser af Km og mindre performance

MvH Eg

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Dak

Dato : 10-03-04 17:34

> Hvad skal jeg så vælge ??? Kom med nogle gode ideer jeg ville allerhelst
> have masser af Km og mindre performance

Så forslår jeg en Suzuki GS500E. har tilfældigvis en som jeg gerne vil bytte
ligeover med din Honda Cbr 1000 F Sc24???

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Eg Egemarke

Dato : 10-03-04 21:40

Dak wrote:

> Så forslår jeg en Suzuki GS500E. har tilfældigvis en som jeg gerne vil bytte
> ligeover med din Honda Cbr 1000 F Sc24???

> Dak
> Suzuki GS500Ev
Erhm du ville bytte en Mc til mange penge for een jeg har givet skaldede
16 000 Kr for ?!?

Nææ vil du have en større Mc har jeg en Kawasaki Z1100 St til salg for 16
000 Kr med 17000 km på klokken og den kører på macadam dæk der har holdt
Læææænge

Ps de er begge svensk registrerede !! Så flyt du bare så er der store
billige knalllerter til salg !! HEHE

MvH Eg

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 10-03-04 18:18

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
[SNIP]
> Hvad skal jeg så vælge ??? Kom med nogle gode ideer jeg ville allerhelst
> have masser af Km og mindre performance

Prøv at starte med at læse dækguiden på PMCs hjemmeside.
www.pmc.dk/daekguide.htm

Den indeholder ingen tests/anmeldelser, men giver et overblik over de mest
almindelige dæktyper (excl. Avon), og hvilke kategorier de forskellige dæk
hører til i (hvis du ikke allerede har overblikket).

Så kan du bruge det som udgangspunkt for at finde nogle egentlige tests af
forskellige dæk.
Det bedste er at høre nogle CBR1000F køreres mening, da forskellige dæk
virker godt på forskellige cykler.

--
VH Flemming Nyboe

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 18:56

Nedenstående kan begge varmt anbefales

Bridgestone bt020
Michelin pilot road

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Asger Steffensen

Dato : 10-03-04 21:20

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Efter blot 1500 Km på et sæt Avon azarro er de mere eller mindre skidt
> ned,
Et rigtigt lorte-dæk... !

> Men nu da jeg skal have nye dæk på "knallerten" En Honda Cbr 1000 F Sc24
>
> Hvad skal jeg så vælge ??? Kom med nogle gode ideer jeg ville allerhelst
> have masser af Km og mindre performance

Min ZX-10 er monteret med Bridgestone BT 020, det fungerer fint.
Ellers har jeg gode erfaringer med Michelin Macadam 90, men det er vist et
forældet dæk i dag.

Asger

Fra : Jan

Dato : 11-03-04 12:36

> Hvad skal jeg så vælge ??? Kom med nogle gode ideer jeg ville allerhelst
> have masser af Km og mindre performance
>
> MvH Eg

Hej Eg.

På min nu smadrede SC24 kørte jeg på Macadam 100 (som vidst nok er blevet
afløst af Pilot Road). Et okay dæk, men vidst ikke det vilde sportsdæk. Jeg
havde kørt 15.000 på det, da jeg smadrede den, og det var ikke helt lidt
ned. Heriblandt var de 10.000 højfartskørsel med fuld oppakning på motorvej
(140-220 km/t.). Jeg var meget overrasket over, at det holdt så godt, så det
kan anbefales, hvis du vel at mærke ikke leder efter et dæk med grip til
race.

Mvh. Jan